Wednesday, September 9, 2009

M0mel cepat sembuh yer sayang...

Share

Hari ni dalam sedih aku hepi skit kerana Momel dah nak makan :)

Td lepas bagi Momel makan ubat, dia trus ke dapur menuju tmpt mangkuk makanan dan terus makan. Suka nyerr aku....tak tau nk gambarkan perasaan waktu tu.

Sbnrnya sejak Momel sakit dia langsung tak nak makan atau minum, aku yg terpaksa suapkan makanan atau minuman secara paksa dan lepas tu Momel akan muntahkan kembali apa saja yg ditelan...risau dan sedih sgt tgk keadaan dia. Berat badan Momel pun dah berkurang dan nmpk dia kurus sgt.

Tp alhamdulillah...nmpknya hari ni Momel da mula nk makan dan minum, tgk keadaan dia pun dah semakin segar, mata pun da bulat klau tak kuyu jer..

Momel cepat sembuh yer sayang...

suka?

0comments: