Monday, September 14, 2009

SALAM AIDILFITRI


hurmm...kejap je kan, sedar tak sedar dah 3 minggu kita berpuasa. Rasa cam sekejap je masa berlalu...tinggal kira-kira 5 hari je lagi menjelang Hari Raya!! ee..beh nyer...

Kalau bulan Ramadhan tu bulan seribu keberkatan, di bulan Syawal pula membuka peluang utk kita berkunjung ke rumah sanak saudara dan sahabat handai untuk mengeratkan lagi silaturahim sambil memohon kemaafan.

Di kesempatan ni, aku nak mohon maaf kepada saudara mare, sepupu sepapat, kengkawan dan sesape lah yang mengenali diri ini (ceh..cam glamer laks :D)


Bocah cilik mangan sego,
Sego dipangan karo gulo,
Wes suwi orak ngomong Jowo,
Dino royo njalok ngapuro
Amacam..paham ker? Senang kata pantun ni pantun mintak maap ler,
Selamat Hari Raya meowww……

2 comments:

MSOM said...

Pande pulak omong Jowo, niat poso kowe opo iso? Dino bodho ngentekne duit ae yo? Ojo lali ngaee emak bapakeee tooooo!

meowwmania said...

alamakk...apa tuu?? tak paham ler..huhuhu