Sunday, February 21, 2010

Bestnya... Bijaknya...

Cuba perhatikan betul-betul apa yang anda lihat pada seorang
lelaki yang sedang menunggang motorsikal kat dpn tu...

Seekor anjing menjadi pemboncing motosikal
bersama tuannya...

Rilek jer...siap menguap lagi "Tak boleh laju lagi ke tuan aku ni.."
Mungkin tu agaknya difikiran anjing tu kan..cehh pepandai jer



Sebenarnya gambar ni diambil oleh seorang photographer tak bertauliah iaitu adik aku. Bila dia tunjuk kat aku, aku rasa kagum sangat...bestnya, bijaknya anjing ni. Kan best kalau boleh bela anjing, anjing bijak tapi kucing-kucing aku pon bijak gak. Cuma kalau nak bawak pergi jenjalan kena la naik kereta. Kalau naik motor macam ni mau terjun bunuh diri kot...setakat letak kat bakul basikal tu boleh la itu pon dalam keadaan basikal tu statik (tak bergerak ler..) Aku rasa kucing-kucing aku tahu risiko bahaya naik kenderaan dua roda ni sbb tu dorang tak nak kot..haa kan bijak tuh!

p/s : i love my cats

1 comment:

bella-wella said...

kucing kite naek moto jugk