Tuesday, February 9, 2010

M0mel dapat adik

Share
Si M0mel dapat adik baru.. Abu baru je bagi nama, memula ingatkan betina rupanya jantan patut la kuat makan huhu..

Sbnrnya ada org buang kat rumah aku malam-malam buta, menjerit-jerit la kucing tu.

Mak: Sapa la yang buang kucing lagi nih??

Aku: Ntah..sengal tol la dorang nih, suka suki je nk buang-buang kucing!
(Sambil aku berjalan ke luar nak mencarik dari mana dtgnya sore kucing yg menjerit-jerit td)

Haa...jumpa pon! Laa kucing kecit rupanya...alolo ciannya
Terus aku dukung kucing kecit tu untuk diseludup masuk ke dalam rumah sambil jalan terjingkit-jingkit (nnti mak aku marah woo...sbb da byk sgt kucing kat rmh ni)
Terus bawak masuk dalam bilik air untuk disucikan, pastu bg makan.

Sampai la ke hari ni kucing kecit tu selamat, suci dan murni kat rumah aku.
Baik la si Abu ni pandai bawak diri, tak nakal sgt.. ala setakat nakal-nakal anak kucing tu normal la kan...dan aku dgn slumbernya buat tak tahu jer walaupun mmg dah tahu mak tak restu hehee... Tapi aku juga tahu mak aku ni penyayang dan lembut hati, bila aku keje mak la yg tlg jaga dan bagi makan suma kucing-kucing aku.

Maceh bonda, sayaanggg mak byk-byk muuaahhh!!!


Ni la ABU...ngah excersize panjat pokok

Cakk!!! (ganasnya muka..)


Abu ngah main-main ngan abg Momel..(wahh si M0mel da jadik abg yer....)

Lepas penat bermain, tido ler..(dlm bakul basikal)

suka?

0comments: