Thursday, March 4, 2010

Abu tersepit pintu ~

Pagi tadi aku bangun awal sebab nak iron baju, malam tadi tak sempat nak iron sebab tido awal sakit powot (tu pon nak citer... Lepas siap iron baju aku masuk bilik nak ambil towel, tak perasan si Abu ikut...bila nak tutup pintu tetiba dengar suara Abu menjerit! Ya Allah! Abu tecepit!!! Terus aku dukung Abu gosok-gosok kaki dia, tak tau la kaki mana yang tersepit tu.


Alaa..meshian anak mummy...sapew yang wat dier shayangggg.....
Translation : Alaa..kesian anak mummy, siapa yang buat dia sayangg...



Aku kalau cakap ngan kucing-kucing aku, automatik bahasa jadik macam bahasa budak baru nak tumbuh gigi (bahasa budak baru nak tumbuh gigi camtu kew...) Aku pon tak tahu kenapa, tapi yang peliknya kucing-kucing aku paham lak tu. Kira ok la tu kan...cuma dengan kucing aku je, kang cakap dengan orang lain camtu kata buang tebiat pulak!


Tengahari tadi tengok elok je si Abu main-main, panjat-panjat, meloncat-loncat... aktif macam biasa, kira ok la tu tak ada apa-apa yang nak dirisaukan. Tengok aje gelagat dia bergusti dengan topi kat bawah ni :




Cakk!!

Amboii...sampai terpejam-pejam mata, rasa tuna ke topi tuu

Kuku dah panjang tu...meh mummy potongkan

Haa...geget lagi geget!

awak nampak hijau lah...

dah penat la tuu...

No comments: