Thursday, March 11, 2010

Apasal kau handsome sangat hah??

eeeee geramnya aku!!!!
pesal kau ni handsome sangat???
mak kau bagi makan apa hah??
mata kau tu biru dah macam guli aku tengok, geram!
rasa macam nak korek aje!
badan dah la berketak-ketak, putih melepak lak tu
kalau aku dapat aku cubit-cubit tahu!
jaga ko!

Korang tak geram ke kalau tengok makhluk se 'handsome' gini

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=


eeee encem nyerrrr......

ececeh....nak control macho la tu

alolo....wat pose manja lak dia (apasal gmbr ni senget)

sebenarnya aku tak gheti la nak tegakkan gambar ni..ah lantak lah!
sila sengetkan kepala memasing yer
(padan muka korang jadik senget jap)


aikk tido pon boleh jelir lidah yer... comey2


haaa...dapat pon cubit pipi dia

No comments: