Sunday, March 14, 2010

Innershine Pati Tuna Contest

Innershine Pati Tuna Contest
Date : 13-Mar-2010
Venue : Above rambutan tree


Korang penah dengar Innershine Pati Tuna? Haa...ini produk baru keluaran 'Orang Desa' Innershine Pati Tuna ni banyak kelebihan salah satunya boleh membuatkan mata jadi lebih awas, terang dan bersinar wahh... Tak percaya? Tengok aja para peserta yang terpilih pada contest kali ni ~


Peserta yang pertama : Puteh
amboii mataa....macam nak terkeluar taw

Peserta yang kedua : Momel
Bagus! nampak bersinar mata tu

Peserta yang terakhir : Abu
eh! budak kecik ni pon nak masuk...umur dah cukup belum ni??


Dan pemenangnya adalahhhh............................... (drum roll please~)

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
Teteh.... yey!!!! (tepuk tangannn......)


Amboii shining shining mata U
Sila abaikan muka Teteh yang blur tu... Memang sejak azali muka dia camtu


p/s : Pemenang akan ditanggung makan seumur hidup, yang tak menang pon tetap kena bagi makan jugak.... Ok dah! mummy nak pegi jual getah sekerap kejap, kalau tak nanti... camana nak bagi korang makan huhu~

No comments: