Monday, March 15, 2010

Sedapnya suara budak ni

Share

Subhanallah...sedapnya suara budak ni....terpegun sangat!


Mesti bangga ibu ayah budak ni kan, aku yang tak ada kena mengena ni pon dah rasa bangga sangat2. Aku tak tahu asal usul budak ni, masa kat mula-mula klip ni mungkin ada diterangkan serba sedikit tapi aku tak paham sebab bahasa arab ni dulu masa sekolah pon cukup-cukup makan jer... setakat ainon, jumjumaton, ente, ana, marobbuka aku tahu la (eh marobbuka? takutnya...)


Bestnya kalau dapat mengaji macam ni kan...berlagu membaca al-quran dengan tajwid yang betul. Ini tak! sibok dok betulkan nyanyi lagu Halimah Jongang tuu (Halimah Jongang jugak yang kena...) dok risaukan pitching ke laut lar tempo lari nak pergi kejar lar...bukan ada pekdah pon. Kan bagus belajar mengaji cam ni...dapat gak tambah-tambah pahala yer dak?


p/s: aku rasa macam dah terinsap sekejap....ok lah nak pegi amek air sembahyang jap lagi nak pegi mengaji ngan bonda aku, mintak diri dulu yer assalammualaikum.... (ceh! nampak sangat berlakon)

suka?

0comments: