Monday, April 26, 2010

mandikan ke tidak? nak mandi...ke tak... mandi...tak... mandi....tak...mandi...tak.... arghhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!


alahai ciannya...anak sapa la yg comot sgt ni.........


tengok la muka si Puteh yg comot ni huhu...ciannya dia. biasanya tiap-tiap hari sabtu atau ahad aku akan mandikan budak-budak ni tp hari sabtu lepas tak sempat sebab terpaksa bekerja... pagi-pagi buta dah keluar pukul 5 lebih baru balik. cari duit lebih kalau tak ada side income camana nak bagi makan kat budak-budak pelahap 6 eko nih ngeh ngeh...


ingat nak mandikan hari ahad je, tiba-tiba esoknya tengok cuaca mendung dari pagi tunggu punya tunggu matahari tak keluar keluar sampai ke petang... kang nak mandikan bebudak ni sejuk pulak tak boleh nak berjemur, masa kecik dulu boleh la nak keringkan bulu dorang pakai hair dryer sekarang ni memasing dah beso debab dengar bunyi hair dryer je terus cabut lari.



p/s: sampai migrain pala otak aku dok mikirkan nak mandikan ke tidak bebudak nih! adoiiyaiii.........

2 comments:

MSOM said...

Meowwmania,

Ni mesti fanatik kucing comel.

Berapa kucing comel yang Meowmania ada ya?

meowwmania said...

dlm rmh ada 6 eko, yg kat keliling rmh xsempat nak kira huhuu...