Thursday, April 15, 2010

Sleeping Cutie

Share
Tahu tak kenapa kucing suka tidur? Kucing adalah haiwan yang paling banyak tidur berbanding haiwan lain. Kucing tidur antara 12 hingga 16 jam sehari, ini kerana kucing menyimpan energi dari makanan mereka dengan cara tidur.


Tapi aku tengok kucing-kucing aku kalau bangun tidur mesti makan kang lepas makan tidur balik, nak buat apa pulak simpan energi tu ekk... Yang kira aktif sikit si Abu jek. Kalau tengah tidur lena sekalipon dengar je bunyi pinggan ke cawan kat dapur, terus bangun menonong pegi dapur walaupon perut dah mengening macam belon. Selagi tak dapat dok mengiau-ngiau.. dapat jamah sikit apa yang kita makan tu jadilah pastu boleh pulak sambung tidur balik huhh~


Dah kenyang...tidur terlentang memasing yer.....



Yaya

Citam

Puteh

Momel

Abu

suka?

0comments: