Thursday, May 20, 2010

bercanda di taman astakona

yahuuu.....
pekse dah habesss..........
jom kita beronggengggg.....................
eh ah eh ahh...seminggu sekali kau datang padaku membawa cinta yang suci (amboi amboi enak amboi amboi enak..) hahaha....terlebey suda.


Ok nak cerita sikit pasal last paper tadi, subjek last adalah Undang-Undang yer.. sangat susah ok! baca soalan pon dah berbelit-belit tu belom lagi nak carik jawapan. apa pasal la susah-susahkan diri buat soalan susah-susah camtu hahh?? kije sapa nih baik ngaku huhuu~ aku rasa la kann kalau lulus subjek undang-undang ni memang terus boleh jadik lawyer wa cakap lu...itu pon kalau korang nak percaya lah, kalau tak percaya pon tak apa... aku pon cuma lawyer buruk aje muahahaha ketawakan diri sendiri, nampaknya peluang cerah untuk repeat paper ini di tahun hadapan ngee~



dah habis exam ni baru la rasa lega sikit, sangkut tak sangkut paper tu tahun depan punya cerita haha.. sekarang nak layan anak-anak bulus yang rasanya dua tiga hari ni kurang kasih sayang sebab tak sempat nak bermanja-manja dengan mereka. jom sayang-sayang semua kita bermain-main di taman astakona wahh!






p/s: harap-harap pemeriksa tu simpati dan bagi markah kesian kat aku lepas baca nota rayuan kat belakang kertas jawapan tadi

8 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

hahhaha,,
ada nota rayuan..tulis lah sket nak tau.hihihih

alo comel2 semua.
takpe mama dah abis peksa.
mintak mama makan sedap2 malam nie yerk.

yan said...

hehe. comel :)
anyway,good luck :)


feel free,go here :)
izyan's

ItaJeff said...

dulupun sy sukaaaaaaa sgt tulis nota rayuan kat belakang kertas jwpan...ngeh3x...

wahhhh...seronok dorang main panjat2 ekk...

saya said...

wahwahahahha..dialog si abang yg sungguh happening!!! iywahahaha... saya tak berani nak bawak budak2 saya maik kat luar..takot tak terkejar menangis air mata darah saya nanti...

tehr said...

hahaha
nota rayuan? dia takkan baca nye

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
hehE..study undang2 mmG kena rajin la..rajin membaca & menghafal..pandai memanipulasi kes & fakta..
nyway c0mel kucing kamu tu..slim! kui3.. ;0

lupie said...

I am sure you will ace in your exam!! :)

Good luck!

meowwmania said...

misz pinkie,
sadis nota rayuan i tuh, mmg meleleh air mata periksa tu kalo baca huhuu..

yan,
tengkiu :)

itajeff,
harap2 dpt markah kesian yek ngeh ngeh~

saya,
mmg biasa ptg2 ajak dorang men kat luar tapi mmg sntiasa kena pantau hee~

tehr,
ye ke? x baca ke? sedey :(

azrai ahmad zamri,
masalahnya tak rajin, caneee..........??

lupie,
thanks, hopefully la kan (fingers crossed ahaks~