Saturday, May 22, 2010

CAT CONTEST!!!

Share
salam...
hai kengkawan pencinta haiwan especially CAT LOVER, nak share some info...
cik Sabrina Bree kita dari MY PASSION FOR PERSIANS ada buat cat contest,
The Most Adorable And Unique Cat Photo Contest
contest bermula pada 21 Mei 2010 tapi tarikh tutup tak diberitahu pulak bila, so kepada semua pencinta dan pemilik kucing-kucing comel jomheboh jom beramai-ramai kita memeriahkan lagi contest nih. Untuk keterangan lanjut boleh klik kat SINI



untuk contest ni aku bercadang nak masukkan si Puteh budak encem boy yang sindrom down haha...kenapa?? gelaran tu mak aku yang bagi sebab si Teteh ni lain dari yang lain, kalau melompat selalu tak sampai, kalau kucin lain nampak cicak ke lipas ke mesti teruja kan tapi si Teteh ni boleh selamba je tengok macam tak ada perasaan, kalau ada anjing ke biawak ke bukannya nak takut siap boleh selamba baring berguling-guling lagi kat situ kalau kucin-kucin aku yang lain dah bukak langkah seribu mencicit-cicit lari masuk dalam rumah, dan kalau orang lain dah master buat sesuatu benda tu Teteh akan ambil masa lebih lama untuk belajar ok. sebab tu la mak aku kata si Teteh ni sindrom down huhuu...



ini adalah gambar-gambar Teteh yang sempat aku snap semasa dia senang seronok bermain kat pokok puntianak, puntianak?? eh takotnya...tapi jangan takot sebab itu adalah nama pokok semata ahaks~
J0m layan...


sindrom down?? cian anak mummy taw...
cakk!!
tengok apa tu shayangg......


ini gambar yang aku pilih
lihat mataku...buntang kann....


p/s: walaupon Puteh lembab cuma dia sorang je taw yang pandai bukak pintu kat rumah tu, orang lain tak pandai, sindrom pon sindrom lah...ada aku kesah

suka?

7comments: