Friday, May 7, 2010

eh! apa tuu???



iskkk ada buaya lar...beso nye..........
buaya tengkorak aku! biawak lah
Ooo suda tukarr ka..??



tu kepala dia, kecik je kan...tapi pewot dia beso


ada biawak sesat kat rumah aku, 2 ekor. Aku rasa sekor jantan sekor betina mungkin jugak suami isteri (sukati aku aje kann...) Yang jantan tu terus cabut lari bila kitaorg keluar rumah ramai-ramai tapi yang betina ni tak boleh nak bergerak laju mungkin tengah mengandung eh! bunting sebab perot dia besar. So sempat snap gambar dari jauh je...sebab tu gmbr ni blur skit (takut beb nak snap dekat-dekat huhuu..)


bila tengok orang reramai tu biawak tu pon terus sembunyik masuk kat dalam parit, kesian pulak aku tengok dia dah terpisah ngan suami dier tetiba emo~


p/s: kucin-kucin aku lak terbeliak mata memasing tengok biawak tuh, jakon lah korang nih! (aku pon jakon gak ada ke biawak dikata buaya muahahahah <------ ketawakan diri sendiri

10 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

eii..biawak.
tengok dekat2 geli dan takut.
kalo buaya..memang masuk tv3,hehheh

ItaJeff said...

curios sungguh ibu bulat & teteh tu...

meowwmania said...

sapa masuk tv?

buaya ke mesz pinkie?? huhuu~

meowwmania said...

ItaJeff,

tula pasal mata memasing..jakonnn

br pirst time jupe biawak kan hee~

sI tEDI said...

besau gile biawak! menakutkan!

meowwmania said...

si tedi,

sbnrnya memember ada gak tego psl follower tu, ada sejarahnya leh bc kat sini http://meowwmania.blogspot.com/2010/02/my-friend-and-i.html

sbnrnya wat blog ni utk suka2 je..jupa rerakan pencinta haiwan ni pon baru jek, sejak tu la baru aktif (aktif kew huhu..)
lagipon segan tgk org len follower da berpuluh2 beratus2, kitew?? terasa sgt jakon diri ini hahahah..

p/s: lagi 1 kita xdek pesbuk yer http://meowwmania.blogspot.com/2010/03/facebook.html

DrSinga said...

wahhh...
ada banyak kucing...
i like...
nanti kita datang lagi..
:)

GhOsToNe said...

alala..
nasib abek kcing x leh makan bewak!

meowwmania said...

DrSinga,

rawat singa je kew? kucin x bole??

p/s: maceh dr :)

meowwmania said...

ghostone,

naseb abek?? huhuu~