Friday, May 7, 2010

eh! apa tuu???

Share


iskkk ada buaya lar...beso nye..........
buaya tengkorak aku! biawak lah
Ooo suda tukarr ka..??



tu kepala dia, kecik je kan...tapi pewot dia beso


ada biawak sesat kat rumah aku, 2 ekor. Aku rasa sekor jantan sekor betina mungkin jugak suami isteri (sukati aku aje kann...) Yang jantan tu terus cabut lari bila kitaorg keluar rumah ramai-ramai tapi yang betina ni tak boleh nak bergerak laju mungkin tengah mengandung eh! bunting sebab perot dia besar. So sempat snap gambar dari jauh je...sebab tu gmbr ni blur skit (takut beb nak snap dekat-dekat huhuu..)


bila tengok orang reramai tu biawak tu pon terus sembunyik masuk kat dalam parit, kesian pulak aku tengok dia dah terpisah ngan suami dier tetiba emo~


p/s: kucin-kucin aku lak terbeliak mata memasing tengok biawak tuh, jakon lah korang nih! (aku pon jakon gak ada ke biawak dikata buaya muahahahah <------ ketawakan diri sendiri

suka?

10comments: