Tuesday, May 11, 2010

Big Fish Moment with Pizza Hut

sejukkk.............
hujan pulak petang ni, sejuk sejuk ni lapar la pulak...makan mende yang panas beh ni
tet tot tet tet tot tot tet tot tet tot (bunyi key sound kat hengpong, da bunyik sound pulak hadoiii...)
translation 1-300-88-2525 pizza hut delivery
pizza??? wuhuuu!


ini lah dia PIZZA RAJA IKAN atau dlm bahasa jawanya FISH KING PIZZA
marvellous!
ada jejari ikan, crabsticks, keju mozarella, juicy pineapples pastu diletak sos mayo limau woww! lazaattttt............................




first perah lemon sekuat ati sambil buat bulatan 360 darjah supaya rata perahan lemon tadi di pizza yer tuan tuan dan puan puan...jgn dok perah terus masuk kat terus dalam molot pulak huhh!


lepas dah perah lemon tu, boleh la ditarik keluar pizza tu
(pastikan jadik sebijik macam kat dlm iklan pizza tu yek)

wahhh...aku punya jadik beb

elehh...si momel tu jauhnya duduk
nak ke sayang....?


nah amik nih...tak payah la nak pegang pegang,
masuk mulut terus!
baby Abu pon nak jugak yer....nah mamam ni,
baca bismillah dulu..

orang dah bagi sikit, asik tengok yang kat dlm kotak aje..
iskk tamak tol lah. share la dengan adik tuu..

grrrrr............tak boleh! ni aku punya!
(kedekut la adik nih kasik la abg skit huhuu..)

nyum nyumm..cedapnya crabstick nih



p/s: errkkkk...alhamdulillah kenyang...pasni nak gi main tali skipping jap, nak kena kontra dgn pizza yang dah selamat aku telan tadi ngeh ngeh~

9 comments:

Lieya said...

Amboi amboi amboiiii dapnye makan pizza tuuu...

ItaJeff said...

sdg mendail 1-300-88-2525 skrg..hehehe..

meowwmania said...

Lieya,

aah mmg sedap! x caya cuba try test huhuu~

ItaJeff,
sila sila..sila dail hee~

Misz Pinkie Winkie said...

amboi sedapnya.
makan tentu tak noleh lagie tue.
nyumm..nyumm

meowwmania said...

misz pinkie,

mmg cedappp...tdk bole dinafikan lagi huhuu~

messyremo said...

eh lemon tu pun pizza hut kasik ke?

hehe~

meowwmania said...

messyremo,

aah mmg ada dibekalkan skali..

try la, cedap x terhingga huhuu~

yan said...

ngaaaa...sedapnya :)

meowwmania said...

yan,

mmg cedap

sila dial nombor yg tertera di atas huhuu~