Tuesday, May 11, 2010

Big Fish Moment with Pizza Hut

Share
sejukkk.............
hujan pulak petang ni, sejuk sejuk ni lapar la pulak...makan mende yang panas beh ni
tet tot tet tet tot tot tet tot tet tot (bunyi key sound kat hengpong, da bunyik sound pulak hadoiii...)
translation 1-300-88-2525 pizza hut delivery
pizza??? wuhuuu!


ini lah dia PIZZA RAJA IKAN atau dlm bahasa jawanya FISH KING PIZZA
marvellous!
ada jejari ikan, crabsticks, keju mozarella, juicy pineapples pastu diletak sos mayo limau woww! lazaattttt............................




first perah lemon sekuat ati sambil buat bulatan 360 darjah supaya rata perahan lemon tadi di pizza yer tuan tuan dan puan puan...jgn dok perah terus masuk kat terus dalam molot pulak huhh!


lepas dah perah lemon tu, boleh la ditarik keluar pizza tu
(pastikan jadik sebijik macam kat dlm iklan pizza tu yek)

wahhh...aku punya jadik beb

elehh...si momel tu jauhnya duduk
nak ke sayang....?


nah amik nih...tak payah la nak pegang pegang,
masuk mulut terus!
baby Abu pon nak jugak yer....nah mamam ni,
baca bismillah dulu..

orang dah bagi sikit, asik tengok yang kat dlm kotak aje..
iskk tamak tol lah. share la dengan adik tuu..

grrrrr............tak boleh! ni aku punya!
(kedekut la adik nih kasik la abg skit huhuu..)

nyum nyumm..cedapnya crabstick nih



p/s: errkkkk...alhamdulillah kenyang...pasni nak gi main tali skipping jap, nak kena kontra dgn pizza yang dah selamat aku telan tadi ngeh ngeh~

suka?

9comments: