Sunday, May 9, 2010

:: Hadiah HARI IBU ::

dari semalam dok mikir hadiah apa nak bagi kat mak
last-last teringat mak ngadu radio dia dah tak berbunyi sebab dah banyak kali terjatuh
(sapa lagi kalau tak bebudak tu yg jahanamkan rete bende kat rumah ni huhh!)
radio tu mak letak kat dapur, penghibur ketika masak katanya...
masa ngah carik radio ternampak pulak tarmos elektrik tengah ada diskaun lak tuh
so inilah hadiah untuk mak aku sempena Hari Ibu

|
|
|
|
V

tadaa~



elektric thermo pot

radio cassette player kiut jew
(yg kat blkg tu radio lama mak aku)

hurmm....tu macam cerek lama
wahh makkk...sudah ada yg baru yg lama dipinggirkan huhuu~


pe'el aku ni kalau membelikan hadiah utk org mesti nak belikan untuk diri sendiri gak...kalau tak rasa cam jeles jek (teruk tol perangai haha..)
dok meninjau-ninjau mende yg dah lama aku idam-idamkan, tiba-tiba............
wahhh teruja!!! diskaun 70%???
macam tak percaya..tapi memang percaya 100%
tidak akan ku lepaskan peluang ini
apa lagi rembat satu wuhuuu!

set cadar dan comforter ni mmg dah lama sgt aku geram!
tapi disebabkan harganya yg aku rasa mahal tak agak-agak...
aku pendamkan saja hasrat utk memilikinya
namun akhirnya tercapai jugak hasrat aku ituh

dah siap pasang....cantek tak?
pada aku cantik lar, klau org lain kata tak cantik ponn..
ada aku kesah


mummy kucing memakai baju kucing di atas cadar kucing
sila teruja

malamnya bawak mak makan seafood, sempat snap gambar kek aje yg lain tak menyempat sebab semua dah kebulur harok akibat menunggu abah pulang lewat dari KL huhuu..


p/s: senyum sampai ke telinga mak walau dengan hadiah yg tak seberapa tu "terima kasih kak" kata mak dengan wajah berseri-seri. aku terharu

7 comments:

Mr Rulez said...

lawalar comforter 2..sb ader color pink & hitam..nak seri..;)

ItaJeff said...

Kiutnya bedsheet pink itu...gmbr meow lg....

Misz Pinkie Winkie said...

cantiknya comforter ,,
cantik sangattttttttttttttttttttt.
nak jugakkkkkkkkkkkkk.

meowwmania said...

Mr Rulez,
maceh, lawa kan..

ItaJeff,
harus gmbr meoww, sy obses kucin xkira kucin hidup @ yg xbrape nk idup (kartun, gmbr, patung dll ahaks..)

Misz Pinkie Winkie,
hahaha..cantik kan kaler pink lagi, mmg saje nak wat mis pinkie jeles hoho~

Amar Amirah said...

waaa..nak jugak comforter cantek...T____T

kucing comel, comforter comel, mummy kucing laaagi comel :D

Papa meow said...

tetap ada pic kucin ye :D

cantik tuu...

meowwmania said...

amar amirah,

nak ke? meh sini tadah tgn tu nak cempak nih hee~

papa meow,
mesti........
wajib huhuu~