Monday, May 10, 2010

kononn...ada hati nak tangkap, tangkap la kalau dapat :D

Share
haa...kenal tak makhluk kecit yg melekat kat dinding ituh..?? sapa tak kenal boleh la pegang makhluk tu sambil belek-belek yer ahaks...biar singa, harimau ataupon gorilla aku tak takot tapi kalau CICAK euwww! mintak maap mintak amponn... sembah patik harap diamponnn.....
aku mmg alergik dgn menatang yang lembik ala ala geli geleman tu yer...bukan takot tapi geli ok!
kucin aku kalau nampak cicak kemain lagi masing-masing
bkn apa pon suka buat main jek...
bila dah lembik ditinggal aje sampai dihurung semut geramm!
amboiii...tak berkelip mata

hahh ni lagi sekor! tak padan kecikk

tengok tengok...tangkap lar kalau dapat huhh!




p/s: pernah cicak jatuh ke riba secara tiba-tiba, ntah kenapa..hilang kuasa lekatan ke apa aku kurang periksa. rasa macam kering darah kat badan aku ni kejap. hoiii cicak! ko tak ada tempat lain ke nak jatuh?? (cicak pon boleh jatuh ekk musykil aku)

suka?

14comments: