Wednesday, May 5, 2010

mencari mood ceria

Share
hari ni dtg keje muka macam tapai basi. kenapa?? sebab bangun je dari tido kepala rasa melayang-layang, bila pejam mata pulak rasa nak tumbang. dengan kepala miong miong dan weng weng aku gagahkan juga diri untuk ke tempat kerja kerana ada urusan yang perlu disetelkan.


berjaya juga menyetelkan kerja-kerja yang wajib, kerja-kerja yang boleh ditangguh memang wajib tangguh disebabkan kondisi badan aku yang tak berapa stabil hari ni. setelah termenung selama hampir duapulohsatu minit sambil menyumbat minyak cap kapak ke dalam hidung, aku tersedar.. eh! tak boleh jadik nih! kena buat sesuatu sebelum sifat malas menyelubungi diri.


layan video budak kecik ni la bagi mendapatkan mood ceria (boleh gitu??) ini adalah antara video favourite aku kat youtube. first time tengok kat TV singapore dalam rancangan Ellen De Generes Show, kagum betul ngan budak ni confident level tinggi gila woo...walaupon pada ketika itu baru berusia 8 tahun.


meowwmania mempersembahkan...Tione Johnson

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V



amazing personnality!




soooo..... adorable



p/s: cerah masa depan budak ni, suara pon boleh tahan kelakar lak tu pok pek pok pek bercakap ada je idea dia sampai terkedu si Ellen ni haha... kalau aku pon belom tahu boleh bercakap dpn orang ramai camtu mau mengigil kepala lutut nih, kang tetiba je ada anxiety disorder ops! terlebey suda...

suka?

5comments: