Sunday, May 23, 2010

meowwmania kena tag? apakah??

Share
date : 23-May-2010
time : 4.13 p.m
location : h0me sweet h0me


setelah penat main bom...ops bom?? bomberman ok. aku pon on miss lappy, sign-in blogger tengok ada comment, select all then approve. tetiba tgk ada komen dari cikgadiskonfiuss baca punya baca dia cakap ada tag. apa benda tuuu...konpius okkk cikgadiskonfiuss... aku yang konpius nih hadoiii~


terus klik link dia, baca entri; cikgadiskonfiuss sedang menjawab tag dari pensel kontot. kena bagi 23 fakta tentang diri kita. haiyaa manyak susa la ini budak kicik mau kasi 23 fakta lagi maa....23 ajeee... kenapa tak mintak duaratustigapuluhtiga keeee..... (saja la nak cover kejakonan aku yg terserlah tuu...)
ok tak pe rilek...aku kan sporting ahaks~ aku cuba jawab tag dari beliau ni yer, bismillah....



(a) tulis 23 perkara rawak wak wak ( random dem dom ) tentang diri awak (tak kisah lerr bende tuu fakta kerr angan angan kerr cita cita kerr imaginasi ker or wat so ever laa .)

1.   perkara yg selalu difikirkan adalah kucin-kucin ku yg comel ituh
2.   sangat-sangat sukakan haiwan
3.   yang pertama suka sangat-sangat ngan kucin sebab senang nak bela
4.   tapi kalau boleh nak bela semua haiwan
5.   teringin nak bela harimau,
6.   singa,
7.   kuda,
8.   cipanzi,
9.   gajah,
10. monyet,
11. ikan paus,
12. zirafah,
13. anjing,
14. kambing..
15. eh banyak lah kalau nak list-down semuanya
16. pukul rata jelah yer...teringin nak bela semua jenis haiwan hehee~
17. sangat tak suka melihat keadaan dimana ada haiwan yg diseksa atau dianiya :(
18. boleh menangis berhari-hari jika terlihat kekejaman haiwan berlaku
18. bercita-cita nak memiliki rumah yang luas kawasannya supaya mudah nak membela haiwan-haiwan seperti yang tercatat di atas (jgn ketawa, ini serius!)
18. akan mudah terasa hati jika ada orang yang memarahi kucin-kucin aku
19. bila aku sendiri yang marah kejap lagi mesti menyesal pastu mulalah sayang muah muahh then terus pegi belikan favourite food utk kucin yg aku marah tu huhuu~
21. impian kalau bergelar jutawan..nak bukak 1 pusat penjagaan untuk haiwan-haiwan terbiar (bila la tu yek...)
22. fuhhh dah nak abis (teruja!)
23. yuhuuuu...akhirnya berjaya jugak aku jawab tag budak kicik ni, betul ke tak nasib lar haha...(sapa soh tag budak jakon cam aku nih huhh)


(b) tag pulak bende ni kepada rakan blog anda ( sekurang kurangnya 5 orang )
     kita tengok siapa yang kena....
 
       1) umi_e
     2) ItaJeff
     3) misz pinkie winkie
     4) lupie
     5) s| tED|



(c) kalau tak ikut peraturan , di mana keseronokan 'TAG-TAGGED-TAGGING' ni
     ok! aku sudah beres....turn korang pulak yer lalalala~


p/s: dekat setengah jam aku nak menyiapkan tag ni, terer tak? terer tengkorak aku huhh berpeluh!

suka?

6comments: