Thursday, May 6, 2010

mereka sedang bertentang mata wewittttt..........

Share
tapi yang ni bukan bertentang mata nak mengorat ke apa tapi bertentang mata sebab nak bercakaran meowww!!!!


sib baik sempat abiskan makanan ngeh ngeh...


ini bukan Citam, ini antara ber eko2 kucing yang selalu berkeliaran di kawasan rumah aku. selalunya bila aku ke dapur kucing ni mesti mengiau ngiau padahal bukan dorang boleh nampak aku pon, tawu-tawu je aku ada kat dapur hebat bukan?


macam biasa aku akan siapkan makanan untuk kucing-kucing kat luar jugak, biasanya aku gaulkan ikan atau ayam bersama nasik dan letak kat beberapa tempat supaya semua kucing-kucing kat luar ni dapat makan.


tapi petang tu aku cuma hulur makanan kat luar pagar dapur je sebab tengok cuma ada sekor kucing...tengah kucing tu makan si Citam pulak keluar, bulus Citam suma dah terpacak aje dengan mata beso terbeliak dia mula mengeluarkan bunyi-bunyi yang agak ganas grrrrrr............ amboii garangnya...


jgn la gaduh-gaduh syg...tak baik taw
cian dier lapar



p/s: kucin-kucin aku memang pantang kalau ada kucin lain masuk atau datang dekat dengan kawasan rumah, konon-konon macam nak jaga la rumah dia tak bagi orang lain ceroboh (eh! org?? kucing la...)

suka?

0comments: