Thursday, May 13, 2010

:: A picture speaks a thousand words ::

tiada ungkapan kata-kata

tiada rantaian bicara

hanya beberapa keping gambar
 
akan bisa memberi seribu makna

akan dapat mentafsir sejuta cerita



let the pictures tell the story...



p/s: adakah gambar ini memberi seribu makna atau seribu cerita pada korang? bolehkah korang huraikan apa sebenarnya yang sedang berlaku??

p/s/s: sukati korang la nak paham jalan ceritanya macam mana. yang sebenarnya aku tengah, sedang dan sangat mengantuk! yang aku paham skrg ni aku mahu Zzzzzz......................

7 comments:

shazika said...

wohaa..banyaknyer entry pasal kuceng

meowwmania said...

sizuka eh! shazika,

ini belog urang obses kucin

sbb itu sume entri psal kucin

sila maafkan..huhuu~

Misz Pinkie Winkie said...

hahhhaha..itulah yang mahu cakap sebanarnya.

::CaHaYa KeJaYaAn:: said...

hihi...tomey2...i loike

dUrRaNi said...

dr pemahaman sy (ececeeh~hehehe), pic 2 cta sal kengantokan dan kemalasan yang melanda dri kucing tersebut..hal ini mgkn disebabkan..bla..bla..bla... *gla dh* hehe..

btw, kiut laa...ngntok pla tgk kucing 2 sedap2 landing sna landing cni... nk tdo gak laa..zZzZZ...(--)

meowwmania said...

misz pinkie,

dah mmg gila kucin kan..ngaku ajelah huhuu~

btw, jgn cedih2 ok ;)

cahaya kejayaan,

yer mmg tomey ahaks

durrani,

dah btl la tu pemahaman cik durrani hee~

lupie said...

Picture of truly, happy, loved kitties! Well-done!s