Saturday, May 1, 2010

Semalaman bersama ABU, theHyperactiveCatSyndrome

aktiviti malam ABU dimulakan dengan acara mencarik langsir.
tutup muka la konon, tengok pew0t awak tu pon dah tawuu...

suka sangat main kat langsir tu, sorang-sorang pon jadik
smpai koyak rabak, berlubang-lubang dah mcm roti jala pon ada huhuu..

bese lagi dia! tak mo main lagi!

dah tak main langsir, main tali tape pulak...
(eh betul ke nama dia tali tape?? ah lantak lah)

abg Momel pon join sekali ker....
kang mak marah mummy tak tawu yerr....

dah puas bermain, akhirnya tertido.....

Ooo kat sini rupanya abg momel tido...haloh halohhh



p/s: ucapan selamat menyambut Hari Buruh a.k.a Labour Day a.k.a Hari Pekerja untuk mereka yang bekerja sahaja...yang masih makan tanggung berak cangkung sila abaikan mesej ini. Pesanan khidmat masyarakat ini dibawakan oleh meowwmania muahahaha........

6 comments:

Papa meow said...

Hehehe...meow2 intai belog :D

Selamat hari buruh juga. Abu n momel jgn nakal2 tau.

meowwmania said...

huhu..thanks papa meow

Cindy said...

I sure wish this post was in English or that I could find the translator button. I'll bet it is great! Love the pictures!
Cindy

umi_e said...

Salam...

Cutenya!

meowwmania said...

w'slm

hehe...thanks

tengkiu singgah ;)

meowwmania said...

hye cindy

thanks for dropping by

love cat, save cat ;)