Monday, May 31, 2010

si PUTEH sakit mata

Share
kucin aku si PUTEH ni mudah sangat mata dia kena nak sakit, kejap mata dia merah kang kejap lagi berair. ubat mata memang sentiasa ada aku simpan, bila tengok mata TETEH dah lain macam je cepat-cepat aku bersihkan mata dia pastu letak ubat.


tapi kali ni aku perasan mata TETEH macam ada tumbuh selaput, last month ada bawak jumpa vet dan ubat sama je yang aku dapat. vet tu kata tak ada apa dan selaput tu akan hilang sendiri. tapi aku tengok masih macam tu jugak mata si TETEH ni cuma dah tak berair dan merah, kawan aku kata dulu kucin dia pon camtu gak pastu lelama buta. risau pulak aku...


mata PUTEH sebelum sakit

mata PUTEH sekarang
cuba tengok mata PUTEH ni, 
berbeza kan..harap-harap betul la kata vet tu


p/s: TETEH cepat sembuh yer sayang..

suka?

7comments: