Wednesday, May 12, 2010

siapa buat Abu nih??

Share
pagi tadi nak pergi kerja macam biasa kena sayang muah muahh si budak kecik Abu dulu, yang lain sume dah sombong tak nak sayang ngan mummy lagi dah besar la kononn malu lar nak muah muahh kan huhh!


pastu ternampak sesuatu kat kaki Abu, ingatkan kotoran ke apa..tengok betul betul rupanya darah kering pastu macam ada kesan gigitan @ sengatan aku tak pasti. si abu ni memang suka sangat menangkap menatang ntah apa-apa, pantang nampak lubang habis dikoreknya. dan aku pasti luka tu mesti akibat dari sifat curiosity dia yang terlebih suda tu


sib bek bulus si Abu ni putih, kalau tak mesti tak prasan

ciannya dier....sapa buat dia tuu?

baik tak bengkak ke apa kan..

tapi aku tengok budak kecik ni bukannya kesah pon,
aktif jugak!

pantang nampak benda bergerak terus teruja huhuu~

iskk nak main jek! dah mummy nak pegi kije nih
papai shayanggg muah muuaahhhhh!




p/s: risau gak kat Abu tapi balik keja petang tu tgk dia molek aje, alhamdulillah :D
(aritu pon dah benjol pipi sblh ntah kena gigit apa, pon cepat aja sembuh..mungkin antibody kuat budak kecit ni hee~

suka?

12comments: