Friday, May 21, 2010

:: tipah tertipu ::

Share
semalam abis exam dalam perjalanan nak balik lalu depan secret recipes tiba-tiba rasa macam teringin je nak makan kek. dalam hati berkata "dah boleh la makan rasanya ni sebab dah lama sangat tak makan kek" (cehh padahal hari ibu hari tu baru je makan wakaka..)


misi untuk ke secret recipes dilaksanakan malam tu jugak. sampai je kat sana tetiba ternampak pamphlet promotion secret recipes bersama citibank. wahh menarik ni kalau bayar guna citibank boleh dapat kek freeeee. so daripada tujuan asal nak beli kek terus termakan kat sana   erkk ter??



mende alah ni lah yg menggoda aku

mende alah ni pula yang aku makan
pende ntah namanya, susah nak sebut..
aku order pon main tunjuk-tunjuk aje wakaka...

banana split

bila makan tak abis pulak
sangat membazir ok huhh

bila dah bayar guna citibank dapat la sepotong kek. 
sepotong aje keeee..........
aku pilih blackforest cheese cake, 
tergoda ngan gmbr nih


inilah kek nya...tak sama ponggg
tapi seb baik sedap ngeh ngeh~


p/s: tak penah aku bayar makan pakai kad padahal empatpuloh hengget lebih aje, tapi bila pikir-pikir balik daripada nak beli kek terus termakan lagi la rugi hadoiii... tipah tertipu bang..tipah tertipu

suka?

6comments: