Thursday, June 24, 2010

EKSKLUSIF! Terpenyek Dihempap Beruang

Berikut adalah aksi berani mati seekor kucing yg bernama baby MUSHUK a.k.a Si Kenit. Saksikan aksi yang mendebarkan ini skrg! 




dung dung...





dung dung... 





dung dung...(bunyik jantung daa...)

 

|
|
|
|
|
|
V










keputusannya Si Beruang dah tertonggeng, so baby MUSHUK menang weee~~



p/s: dengan rasminya budak kenit ni aku namakan baby MUSHUK kerana...'baby' sebab dia masih kecik, 'mushuk' sebab budak ni mushuk masham (mushuk = bushuk = bucuk/ masham = masam)

8 comments:

sI tEDI said...

releks je muak dia kena hempap.
berunag tu mesti bengang!

he he he he

I n n z said...

beshh nyer dy tido bwh bebear ;)

-telordibasuh- said...

hehe ala ingt real bear tadi demmm

nabilah_2908 said...

ala...ala...comelnye... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KEROPOK LEKOR

ItaJeff said...

heheheh...comey jer baby mushuk tido dihempap bear..

Nur said...

tomeynya... nasib bkn beruang real kalau tak memang kena mama dia...

m4rilyn said...

tenang je tgk mushuk tdo

GEWAM!

Boyachilles said...

eeee..sukanya tgk kitty ni....dah KO kena hempap...he he he