Thursday, June 24, 2010

KUCING BERBULU SEEKOR KUCING eh! macamana tu??

Share
korang paham tak tajuk entri aku kali ni?
tak paham??
ok tak apa, sebab aku sendiri pon tak paham huahuahua.. 




so untuk lebih memahamkan korang dengan tajuk aku ni, meh kita tengok gambar ni sesama, jeng jeng jenggg.....

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

tadaaa ~ ~






luar biasa kan...nampak macam ada seekor kucing kat belakang kucing tuh..


SUBHANALLAH... maha suci Allah
ALLAHUAKBAR... Allah maha besar



p/s: kepada sesiapa yang masih tak paham dgn tajuk entri aku nih, silalah rujuk pada pakar mata jangan rujuk pada pakar bahasa pulak yer ngeh ngeh ~~

suka?

13comments: