Wednesday, June 30, 2010

mummy meow, please take note!

for my own reminder, budak dua ekor ni memang tak boleh berjumpa yer....jika berjumpa buruk padahnya hehh!





inilah hasilnya, mata si CITAM dah terkoyak akibat bergasak dengan MOMEL haihhh dah tak tahu nak buat apa lagi, bukan baru sehari dua dorang ni duduk serumah tapi si CITAM masih tak boleh lagi nak terima kehadiran MOMEL. asal bertembung je bergasak....asal bergasak je bertembung hatoiyaiiii~




p/s: dah dah la tu sayangggg....mummy kan sayang semuanya tak ada yang lebih tak ada yang kurang, tak payah nak tunjuk terer, nak tunjuk gangster bagai...kang kena piyat tinge dua dua kena yer baru adil dan saksama *sigh~

13 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

kucing lin pon ada macam tue.
terutama si dody tue.
memamg tak bleh bertembung ngan dayana n dyna.
tapie nak wat camna.
bak kata pepatah.

asam di darat..ikan di laut.
di dalam bilik bertemu juga.
hehhehhe

Qisha said...

biasala tu..masing2 nak tunjuk hero..hehe

meowwmania said...

misz pinkie winkie,
yer la kan..geram betul! da xtau nak buat ape

yg 2 eko nih, dlm bilik pon xleh bertemu..sorang tido dlm sorang tido luar hehe

qisha,
masalahnya si CITAM tu betina dan MOMEL lak jantan

haa...nak tunjuk ape tu agaknya ekk hohoh..

etty said...

sian dia. janganlah macam tu, sian mummy susah hati.

ItaJeff said...

hehe..biasala tu, dorg nak tunjuk macho...kucing kakpun ada jgk yg mcm tu..malas tgk dorg bergaduh, 2-2 kak masukkan dlm cage...hehe

Qisha said...

la yeke..nanti bila slalu gado lama2 jatuh cinta pulak..hehe..

Lan Bingka said...

dengar la cakap mummy tu..

m4rilyn said...

sekali dorang tu purak2 je depan mummy..kat belakang...cam belangkas :)

sI tEDI said...

samalah mcm kat rumah ni.
dari pembacaan, kucing yg tidak di kasi akan bergaduh sesama sendiri kerana berebut kucing betina.

itulah yg berlaku pada arwah dak utih dgn dak itam. walhal adik beradik. ending2 bercakaran. :((

SheY PuLL said...

dowang 2 sebenarnye.
nak berlatih silat jew..:)

meowwmania said...

etty,
mmg susah hati, leh kena kencin manis camnih hohoh

ItaJeff,
sy mmg xpnh masukkn kucin dlm cage kak kecuali pd waktu tertentu je cam nk bwk g klinik ke @ br lepas dpt rawatan hee~

Qisha,
xde maknenya nak bercinta, pantang bertemu memasing dah tegak2 bulus huhh

Lan Bingka,
yer betul..klau xdgr kang tonyoh bingka ibu jek hehe..

m4rilyn,
ala xde makna taw, dpn blkg camtu..smpai tertanggal2 bulus klau bercekau geramm

si tedi,
masalahnya dua2 dah dikasikan, cane lak tuu

sheypull,
berlatih silat yerr...ahaks~

Nur said...

kucing aku tunggu nak beranak..

kalau kucing jantan yang lain jumpa si cikaro aku ni mesti si jantan tuh lari terkangkang.. garang dowh...

meowwmania said...

nur,
wahh ye ke...bestnyeeee

uii garangnya hehe