Saturday, June 19, 2010

Permainan IDAMAN si comel

Share
Kucing sangat sukakan kotak, tak kiralah kotak apa dan walau sekecil mana kotak tu pon... si comel akan seboleh-boleh cuba nak muatkan badan dia kat dalam tu kan.. and guess what? someone came up with an ingenious idea! beliau mencipta kotak yg seolah-olah ada kucing sedang bersembunyi di dalamnya. Tapi mende ni ada kat Jepun jer kat Malaysia lom ada lagi kot  *sigh~



There is something about boxes that just fascinate kitties. 
It’s a rule!




p/s: selalu bawak balik kotak kertas double A je dari ofis utk mainan budak-budak nih

suka?

4comments: