Saturday, June 19, 2010

Permainan IDAMAN si comel

Kucing sangat sukakan kotak, tak kiralah kotak apa dan walau sekecil mana kotak tu pon... si comel akan seboleh-boleh cuba nak muatkan badan dia kat dalam tu kan.. and guess what? someone came up with an ingenious idea! beliau mencipta kotak yg seolah-olah ada kucing sedang bersembunyi di dalamnya. Tapi mende ni ada kat Jepun jer kat Malaysia lom ada lagi kot  *sigh~



There is something about boxes that just fascinate kitties. 
It’s a rule!




p/s: selalu bawak balik kotak kertas double A je dari ofis utk mainan budak-budak nih

4 comments:

Roronoa Zoro said...

haha.. kelakar la kotak tue..

anyway, kucing saya tue kalo gulung2 kertas jadi bulat dan buang pon diorang akan kejar.. hahaa.. so cute..

Lepat Pisang said...

sekali menguap da..he..he..kelakarlah aksi kucing kejar barang..he..he..

mR.hoho said...

hehe ni kotak tabung. penah nampak kat mana tah jual.

kodok hijau the ghost writer said...

nanti tanya member kat jepon bleh tolong belikan tak