Saturday, July 10, 2010

AKSI BABY MUSHUK (bukan 18sx)

Share
ini adalah aksi baby MUSHUK malam tadi, tengah berblogwalking tetiba dengar baby MUSHUK mencakar-cakar kat pintu bilik ishh..sibok betul! tau je org ada kat dalam.. bukak pintu terus dia mencicit masuk bawah katil, dah puas bertawap kat bawah katil tu naik pulak kat atas katil, kat bawah katil tu dah la byk khazanah habok tok sah ckp lah kann...gatal la aku tidur malam ni haihhh......

naik-naik atas katil terus lepak dengan Pak Beruang,
ececehh...comel sgt la tuh

pastu tengok lagi sekali dah tertidur rupanya hehe...

haa tengok tu...tidur mata terbukak
orang kata kalau tidur mata terbuka ni, degil
degil ke?? memang degil ponnnn.......................



p/s: PUTEH tengah kemaruk nak merayap pastu bergaduh ngan kucing lain, baru pandai. Sikit hari dulu si MERAH sekarang dah tak, dah jemu agaknya. La nih budak sindrom down tu pulak. Ni dari pagi tadi sampai ke petang ni tak balik-balik, risau betul aku...selalunya dia akan balik makan, mana la si TETEH ni merayap haihhh.....

suka?

6comments: