Monday, July 19, 2010

Alim-Alim Kucing - Lakonan CITAM dan MOMEL

Cuba korang tengok gambar ni, budak dua orang ni bukan ke tak boleh berjumpa? Dah berdamai ke dorang ni?? Oh itu tidak mungkin....itu adalah lakonan semata-mata, camtu la gayanya budak dua ekor ni kalau kat depan aku kemain lagi yer alim-alim kucing gitew cehh.....



amboiii......copan cantunnya masing-masing,
duduk telepot aje yer...

Momel : ishh bila mummy nak blah ni?? aku dah tak sabar nak terkam budak itam tuh!

Citam : jaga kau si kembang! kau ingat ekor kau kembang aku takot?!!
dorang ingat aku akan terpedaya dengan lakonan palsu dorang tu....huhh! jangan harap lar
bila tengok telinga memasing dah rendah ke bawah, alamat memang bercakaran la kejap lagik. so tanpa membuang masa aku hangkot budak Momel jauhkan dari Citam.

 muka tak puas hati


Tapi si Citam ni masih tak puas hati, dia follow je Momel, geram betul tengok dia. tak padan dengan betina, gengster sungguh! Sebagai mummy yang bertanggungjawab aku berjaya mengelakkan sebarang pergaduhan pada hari itu, hari tu jelah...sebab kebetulan aku ada kat situ kalau aku tak ada, tak dapek den nak menolong.... Satu jelah, kalau mak bagitahu budak dua ekor ni bergaduh, dua-dua kena pinyat tinge bio adil dan saksama hehh!


p/s: sungguh tak paham dgn perangai budak dua ekor nih, padahal sorang jantan sorang betina...sepatutnya tak gaduh. apalah silap aku kerana meng'kasi' mereka, sehingga mereka mengalami kekeliruan identiti haihh...

13 comments:

pae's faezah said...

hehe citam emo terlebey..
cian momel jadik mangse huhu

m4rilyn said...

tu cara dorang bercinta kot...cinta ganas.
miahahahaha

Ms J said...

hahaha... sayang oi.. kalau kucing betina yang dah dikasi mmg akan jadi macam jantan perangainye.. Kucing kawan akak jadi garang mcm jantan lepas dikasi. Kenapa ekk? tak tau la pulak..

Cik Siti said...

hehehe..kelakor 2 ekor tuh...

meowwmania said...

pae's faezah,
same je dua2 eko tuh, 2x5 huhh

m4rilyn,
cinta ganas?? babe ko ada pengalaman kew hahah

ms J,
oh ye ke...tp ada gak kucin betina lain, tgk lek jer..si citam ni hormon tak stabil rasanya huhuu

cik siti,
dorang mmg klakor, mummynya yg sakit ati hohh

Chika said...

Kelakar la style dorang ni. Citam ni obsessed dah ngan momel hehehe... stalker hihi

Nur said...

hehehe... entah2 mummy dia pun sama nakal kot..

itu pasal anak2 dia ikut.. huhuhu

ItaJeff said...

agaknya btulla ckp org klu kucing betina dah potong, peel dorg mcm kucing jantan ..garang semcm...2 ekor betina yg dah spayed kat rumh kak pun mcm tu gak..:D

meowwmania said...

chika,
kann...kalau x gaduh xper, ni kalau bergasak mmg kaw2 punyer huhh!

Nur,
iskk..mane ader...mummy dia baik ler huhuu

ItaJeff,
yer kot kak
redha jelah nak wat cane, kang tak spayed asik bunting ajew hehe

m4rilyn said...

hahhaha
aku pun rasa mummy dia ganas gak sbb anak2 normally anak ikut MUMMY dia.

Papa meow said...

Dah spayed pn garang gak ye, pelik2, ingat kan jadik baik hehehe

meowwmania said...

m4rilyn,
miss marilyn..ko pandai je ngate aku heh, lastik kang!

Papa meow,
itu lah pasalnya..papa meow spayed tak kcg2 papa?

Misz Pinkie Winkie said...

hhhe..
sama macam kucing lin.
pantang berjumpa..kalo berjumpa mulerla.
kekadang baik..kekadang cam hantu.
hehhhehe