Wednesday, July 21, 2010

Background BARU!

Olaa....
assalammulaikum......tak jawab dose


Haa...cuba lihat belog ni, ada pape perubahan tak? Apa! tak perasan?? isk isk...bahaya tuh! Jika anda tidak perasan akan perubahan di belog ini bermakna anda perlu berjumpa dengan pakar mata dengan segera. Bimbang-bimbang jika selaput mata sudah memenuhi ruang mata dan mengakibatkan anda rabun warna muahahaha..... Jangan marah yer kengkawan... Amacam background baru ni gempak tak?? kalau tak gempak pon buat-buat la gempak yer...   "OMG! (oh makcik guard!) gempaknya!"    gitew........




Aku saja la tukar background belog ni, nak tukar selera...hari-hari pandang mende yang sama macam jemu pulak yer.. Mintak mahap la kalau-kalau ada yang sakit mata dengan pilihan warna background ni, saje pilih background colourful camni. Nampak cam kek sarawak pon ada...selera sikit yer dok huhuu...



p/s: sok lusa kalau sakit bijik mata aku menengoknya aku tukar balik yer

10 comments:

m4rilyn said...

penyakit yg saya jangkiti dari chika tlah berjangkit pada kamu. weeehu

Chika said...

Hmmmm... Sedapnya kek sarawak... Alhamdulillah, mata saya tak de masalah. Jelas nampak perubahannya. Sangat cantik menarik tertarik..:D

Hariz said...

Pertama Kali Singgah..
Agak menarik background.. best di halaman anda :p

Rahsia Khusyuk dalam Solat

Hamzah Ian said...

cun jugak layout ni..

pae's faezah said...

hehe xpolah..meriah ckit

Nur said...

meriah sungguh
colouring... nice2

meowwmania said...

m4rilyn,
yer..chika lah penyebab segala-galanya hehh

chika,
cantik tertarik menarik kau mmg da bomb! ilebiu...

hariz,
tima kasih :)

hamzah lan,
thanks ;)

pae's faezah,
anda yg memeriahkan belog nih, tima kasih

nur,
maceh :)

Cik Siti said...

i sukew jew...
calourfull gitew...
i likeee...hehe

p/s cik siti pun gile widget..muhehehe

ayahnyah dan wannyah said...

wah!memang menarik.kalu nasi lemak wat warna tu,gak ade org nk beli tk?

AROL DSHW said...

wow! sangaaat cantik! striking.
kalah background arol, hehe. :D
jealouslah meowwmania ada background baru. arol pun nak cari yg baru jugalah. :)