Wednesday, July 21, 2010

Duhai Citam kuh... Sila bangun sebelum kena babab montot

Share
CITAM!! 
kamu tak ada tempat lain ke nak tido??



sonoknya tido kat tray beskot tu yer...


Gambar kat atas ni Citam tido dalam tray biskut, macam-macam biskut yang kurang bernasib baik dihempapnya yer...seb baik biskut Oreo-Giant tu beso kalau tidak pon senasib ngan biskut-biskut yang lain haihh... Tak tahu la Citam nih!  satu pe'el dia, suka sangat tidur dekat dengan makanan, tak kira lah atas meja makan, dalam dulang makanan, dalam bakul sayur mak aku, atas tong beras... tak kira lah kat mana-mana pon janji dekat dengan makanan. Dekat dalam rice cooker pon pernah yer...klik SINI kalau tak percaya.


p/s: aku suka tido goyang kaki, hebat bukan muahahah....

suka?

12comments: