Wednesday, July 21, 2010

Duhai Citam kuh... Sila bangun sebelum kena babab montot

CITAM!! 
kamu tak ada tempat lain ke nak tido??



sonoknya tido kat tray beskot tu yer...


Gambar kat atas ni Citam tido dalam tray biskut, macam-macam biskut yang kurang bernasib baik dihempapnya yer...seb baik biskut Oreo-Giant tu beso kalau tidak pon senasib ngan biskut-biskut yang lain haihh... Tak tahu la Citam nih!  satu pe'el dia, suka sangat tidur dekat dengan makanan, tak kira lah atas meja makan, dalam dulang makanan, dalam bakul sayur mak aku, atas tong beras... tak kira lah kat mana-mana pon janji dekat dengan makanan. Dekat dalam rice cooker pon pernah yer...klik SINI kalau tak percaya.


p/s: aku suka tido goyang kaki, hebat bukan muahahah....

12 comments:

sI tEDI said...

penyeklah beskot..

gemok citam!

m.q said...

citam bercita2 nak jd chef kot
sbb tu ska tido dkt makanan hehe

ItaJeff said...

bahahaha...alahaiii lar citam...abis penyek biskut tuhh...

saya said...

good citam gooddddd.....ala..saya baru bercadang2 nk beli oreo coz nk bekas tu sekali dia dah ada laa.. uwwaaa..... terlambatnya saya..

m4rilyn said...

beskot citam. kat kedai mana leh saya beli?

caya la citam

meowwmania said...

si tedi,
kompem penyek huhh!

m.q,
yelah..sy pon tak terpikir, harus digalakkan nih..tak pyh susah2 nak masak nnti huhuu

ItaJeff,
mmg penyek la kak..sedekah jelah kat dorang wat memain hehh

awak,
good yer..?? balas dendam nampak
oreo-giant tuh..lama da ada, ketinggalan zaman la tuh hahahah

m4rilyn,
boleh beli di www.koingatcitamtubeskutker.com
muahahah :D

m4rilyn said...

muahahahaaha siut jawapan tu. nasib cepat pick up

.com btol

Nur said...

suka2 dia je kan tdo atas bakul tuh

ini kucing kasi babab je baru terbukak mata dia.. huhuhu

daisy said...

citam cute~

meowwmania said...

m4rilyn,
hahaha...seb bek ko bijak bistari :D

Nur,
aah mmg da kene babab pongg..

fini mahadami said...

cutenya dia!! kucing ni dia nak tido mana dia punya suke kan..bukannya boleh disuruh2.. :D
i love Citam's selamba expression :)

akmalhilmi said...

sedukkk uhhhh tido
seduk uh seduk uhhhhh
shuh
jgn kaco saye tdo
saya mkn awak t
hahaha