Wednesday, July 28, 2010

Tag Huruf Awalan Saya 'M'

assalammualaikum wbt.....
hai kawan-kawan!

Apa khabar kawan-kawan, teman dan sahabat handai sekalian? diharap sihat-sihat sahaja. Firstly, nak mintak ampon beribu-ribu amponnn kepada dua sahabat yang telah mengetag saya Telor dan Marina anakcikbob. Dah berkurun sebenarnya saya ditag tetapi belum berkesempatan nak memerah otak menjawab soklan-soklan mencabar tersebut. Hari ini saya mempunyai masa terluang sebab bos saya berada di luar sedang berpoya-poya


Sehubungan itu, saya akan menggunakan seluruh kebijaktaksanaan saya untuk menjawab tag berikut :-


syarat 1 : mesti menggunakan huruf pertama dari blog anda
huruf M for meowwmania

syarat 2 : jawapan tak boleh berulang
orait bebeh!

1. nama anda
meowwmania, panggilan manje, manja tak? manja tak? longkang pls.............

2. perkataan 4 huruf
meow...

3.nama budak lelaki
Mohamad, nama abah kesayangan saya tp beliau bukan budak  *wink!

4. nama budak perempuan
mas idayu ♪♫ seminggu sekali kau dtg padaku membawa cinta yg suci amboi2 enak, amboi2 enak ♫♪♫♪...

5 .pekerjaan
MANAGER muahahahah...

6. warna
merah nya makngah...

7 .sesuatu yang anda pakai
mas, ala...barang kemas la tuh

8.makanan
marshmallow, mende yg lembik-lembik

9.sesuatu yang boleh dijumpai di tandas
mandi, sesuatu gak kan kan...


10.tempat
Malaysia Truly Asia ♫♪..

11.alasan bila terlewat
meoww saya demam!

12. sesuatu yang anda jeritkan
mak!!

13. tajuk filem
Madagascar veli funny stoli haha..


14.minuman
milo ais tabur satu!

15 . kumpulan muzik
Metallica yea yehh!!


16 . haiwan
Monkey yg cute dan bijak ngeh3


17 nama jalan
Mawar kekasih gelap saya tinggal di jalan mawar eh!

18. jenis kereta
my beloved Myvi


19 . Mereka yang bakal di tag
saya eh! bkn saya, awak hatoiii...(sungguh aku tak tahu nama beliau huhh!)


p/s: kepada yg bertuah, selamat menjawab hohoh..

11 comments:

marina anakcikbob said...

hahaha..
suke..
suke..
ai laik..

Chika said...

Hayyoooo.. Miss Meowwmania.. sesungguhnya huruf awalan ku adalah F. Ferkara yang agak susah tu. Fenin kepalaku... kekeke Tempted nye yang four letter word tu.. hahaha

ettymelladikboy said...

mula mula tak faham, pastu baru faham. ala, huruf P susah lah. takpe, akan ku sahut cabaran ni!!

saya said...

saya kena tag?? huwaaaaaaaaa.....takpe2.. saya pikir dulu apa perkataannya iut hurup tu ye. susah woooo.... anyway. HAPPY BIRTHDAYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!

meowwmania said...

marina anakcikbob,
u like?? gud2...i like u too huhuu..

utk chika, etty, saya:

huhh! tak kira lah! pepandai la korang cane nak menjawabnya tuh muahahah hahah muahahah.....

sI tEDI said...

aduhai! tak terjawab tag ni :))

m4rilyn said...

meowmania: keji. kat rumah nanti aku settlekan

meowwmania said...

si tedi,
kalau nak jawab sekali sila lah...
di alu2 kan hee~

m4rilyn,
hahahah...nasib ko lah bwekkk~

m.q said...

hahahaha...sila lah jwb pada yg kena tag tu yer..
hahahah

Misz Pinkie Winkie said...

hehheh..
suker baca..
tapie kalo lin kena tag tak tau bila kurun akan jawab.
huhu

Chika said...

Hmmm harap meowwmania sabar ye. bagi otak saya mmsa utk berFikir...

Akan ku sahut cabaran mu itu...