Friday, August 27, 2010

"hai sorang jer...boleh saya ngorat...?"

Share
semalam petang balik kerja nampak budak gendut ni dok melepak kat laman sensorang, cakap kat dia "Yaya wat ape sensorang kat sini? adik mane? Yaya tak jaga adik ke?" dia cam biasa la slumber jek tak bagi respon pape ponn...aku gak la yang macam orang tak betul membebel sensorang huahua...


aii budak gendang gendutt....watpe tuuu

macam tak kuat je tangan tu nak tongkat badan, 
tula gendut sangattt

si Merah yang kacak  auwww ~

amboiii....panjang leher, tengok apa tuu?


ini lah favourite port si Yaya, suka sangat dia dok melepak kat atas tembok tu. jangan tertipu dengan aksi Yaya walaupon matanya pejam tapi telinga tajam mendengar sebarang pergerakkan. jangan harap la kucing jantan lain nak menumpang lalu kat kawasan rumah tu, memang kena hambat ngan budak demok nih hehh!


p/s: suka tengok tinge Yaya yang bergerak-gerak umpama radar yang sedang cuba mengesan sebarang pencerobohan

suka?

16comments: