Friday, August 27, 2010

"hai sorang jer...boleh saya ngorat...?"

semalam petang balik kerja nampak budak gendut ni dok melepak kat laman sensorang, cakap kat dia "Yaya wat ape sensorang kat sini? adik mane? Yaya tak jaga adik ke?" dia cam biasa la slumber jek tak bagi respon pape ponn...aku gak la yang macam orang tak betul membebel sensorang huahua...


aii budak gendang gendutt....watpe tuuu

macam tak kuat je tangan tu nak tongkat badan, 
tula gendut sangattt

si Merah yang kacak  auwww ~

amboiii....panjang leher, tengok apa tuu?


ini lah favourite port si Yaya, suka sangat dia dok melepak kat atas tembok tu. jangan tertipu dengan aksi Yaya walaupon matanya pejam tapi telinga tajam mendengar sebarang pergerakkan. jangan harap la kucing jantan lain nak menumpang lalu kat kawasan rumah tu, memang kena hambat ngan budak demok nih hehh!


p/s: suka tengok tinge Yaya yang bergerak-gerak umpama radar yang sedang cuba mengesan sebarang pencerobohan

16 comments:

m4rilyn said...

guard nie bape gaji sebulan jaga rumah?

starzieti said...

hensem2 mesti rmai awek nie.. :)

sweetsal said...

ahaa..dia memang hensem, macho gitu lg comel...yaya ni nampak garang semacam..garang ke dia..

azzey said...

sker kucing ek? mcm my officemate....byk bela kucing....:)

p/s: slm kenal.....

Chika said...

hensemnyer dia... tak de gf ke?

Misz Pinkie Winkie said...

alolo...
yaya..jom g dating malam nie.
tapie yaya kena sembahayang terawih dulu tau.
tunggu kat dataran tau.heheh

marina anakcikbob said...

esok da kawen, nak bela kucing..
eh,kenapa masuk bab kawen ek..
hahaha..

anis said...

hai abg ensem, ngorat bley??
ensem n kacak btol beliau...
hihi

shi3la said...

salam kenal yer..rasenyer pestime sayer menjengah ke sini..nice blog here..
salam Ramadhan...

saya said...

dut..dutt..duttt..genduttt..ahh..dangdutt.. ewahhh.. hahahahhaaa...tak kira le gendut ke kurus ke tetap la cute. muuahhh..

lupie said...

hensemnya ............

Sharinginfoz said...

comel kucing ni

De'din said...

mengamalkan dasar monopoli nmpak ..

x baik tau ..

De'din said...

mengamalkan dasar monopoli nmpak ..

x baik tau ..

m.q said...

YaYa is sure 1 cute cat ....

Papa Hero said...

jaga rumah ke?