Wednesday, August 25, 2010

Ops 12.00 PM

haaa.....pecah?? siapa punya keje nih.....
kakak? adik?? baik ngaku!!
Ooo...adik punya keje ghupenya....
sapa soh pecahkan..?? 
bese lagi dia nih, nakal heh!!
dah kena marah, pandai menyelit kat abang dia yer...ingat abang nak baking ke? 
abang tu tido lagi sodapp hehh


kejadian ni berlaku 2 malam sudah, tetengah malam yer lagi sepuluh minit pukul 12 tengah malam time tulah budak mushuk ni buat hal. dah ler badan tak berapa sihat masa tu, bertambah-tambah terjaga dengar bunyik mende pecah rasa macam nak nanges guling-guling je time tu, mujurlah masih waras lagi. budak ni memang memang tau! memang saje je nak carik pasal! grrrr......


sesambil membebel-bebel tu sesambil la kemas kalo tak kemas kang nampak abah esok pagi lagi haru budak ni kena. dari kena marah ngan abah dia baik aku yang marah kang kalau abah yang marah silap-silap aku yang nanges budak mushuk tu tetap lah ngan muka konpius dia, bukan dia paham ponn...aku yg paham ni kang aku yang sedih. aku tak buleh woo...orang lain marah kucin aku, sensitip! menusuk ke kalbu gitu, pedih tahu! ah korang bukan tahu...aku yg jaga dorang dari cinonet sampai dah beso gitu mesti la terasa kalau orang lain marah kucin aku, kalau aku yg marah tak pee.....


udah siap mengemas tu, terasa macam nak buang air comel pulak.. berjalan la menuju ke tandas. belum sampai lagi bau yang kurang enak menerjah ke dalam lubang hidung apakah?? yer....baby mushuk bagi hadiah, selonggok yer kat dalam toilet tuh hadoiii..... dah terlanjur terbangun tu terus la membanting tulang empat kerat membasuh toilet, giler rajin aku mengemas memalam buta, membasuh toilet memalam buta. haa korang penah?? tak penah kann...jeles la tu huhh!


p/s: gambar terakhir tu ada 3 ekor kucing, siapa tak nampak?? alamat tak lama la tuh! tak lama lagi nak raya lar..betul kan? upin? ipin?? betul betul betul~~

16 comments:

abc_schh said...

heheh ... itu la tanggungjawap namanya .... yeahhh syabas bete

sepi82 said...

dasyat...anak2 bulu ana tumpahkan air...dah la dekat dgn plak letrik..mmg cari nahas btul....
mereka membuang kat tandas ke?tak sediakan pasir ke ?

Cik Siti said...

haa..saya nampakkkkkk 3 ekor..nampakkkk...
hehehe

nur anis said...

haha..kucing kalau pecahkan barang pandai takut tu..mesti nak menyorok punya..takut kena marah...

m.q said...

aku nmpak!!! satu budak busuk, satu nmpk tinge sanja, satu lg nmpk mata sdg mengusha dr kejauhan
hihihi

anis said...

anis pown rsa sdih sgt klu org len mrh kucing anis..
penah tu smpai gaduh2 ngan adik coz dia mrh kucng anis..wlupown memg kucing tu slh..
sensitip!!..
hihi

ettymelladikboy said...

kuang kuang kuang...

m4rilyn said...

budak nakal. dah la tolong pecahkan pastu wat muka confuse. baiknya anak bungsu meowmania nie

oh saya nampak..sinaran mata alien tu

bunny ;) said...

ehehee sis sha suka bace entry2 pasal kucing2 ni. ade2 je kerenah dorg kan? :P

haaa sha pun mcm tu! stp kali mama marah adik2 berbulu kat rumah ni, mmg la sha yg nangis tak berhenti2 T___________T

haritu pasal orange pun same. uuu budak2 tu buka npaham pun, kite yg paham lak sakit, sensitif. isk isk berjurai2 air mata berbaldi. hehe

Chika said...

Hahahaha... lawak la budak ni. Nakalnye... Tapi mmg betulkan, Chika pun x leh mami marah Nomi ngan Deejay tau. Baik marah kite, biar kite marah dorang... hahaha

Meowwmania tak sihat ke? semoga cepat sembuh ye. baru la senang skit nak mengerjakan budak notty nih... hehehe

saya said...

muwahhahahha...good... good boy. hahahhaa.... budak2 tu kadang memang takboleh dijangka la. tapi nak marah tak boleh pulak.. sudahnya membebel sendirian je la jawabnya. musyuk jangan pecahkan barang lagi ye..nanti potong duit raya haaa...

iela said...

ooo..nakal ea adik.. huhu..babab dia.. hehehe

Misz Pinkie Winkie said...

alolo.
rajinnnya dioa mengemas.
nasib baek dia bagi adiah kat toilet.
kalo atas tilam..langsung tak tido.
tak pon tido macam kelawar.
kaki gantung kat atas...
hhhhehhe..tetibe terbayang plak.
gile serammm

meowwmania said...

abc_schh,
syabas yer...hehh!

sepi82,
ada pasirnya..saje lar budak nakal kann geramm!

cik siti,
tahniah! 10 markah utk cik siti :D

nur anis,
si baby mushuk tu slumber jek tak sembunyik pongg...menyampah tau!

m.q,
ok ok..tak yah jerit2 ekk hehee..

anis,
kan...tak leh klau owg len marah kucin kite

etty,
jeng jeng jengg..

m4rilyn,
iyer cik marie..sgt2 la baik perangainya huhh!

bunny,
sama la kite, mmg xleh trima klau org lain marah hehe

nnti update psal Orange ekk, nak tau perkembangan dia ;)

chika,
iyer nakal sesgt! kite nak jentik tinge dia dicakarnya pulak hehh

saya,
wah wahh sonoknya dia tawe yerk haipp!

iela,
dah kena babab ponn hahah..

misz pinkie,
tido kaki tergantung?? eh! menakotkan ngeee....

Papa Hero said...

muka dia mesti innocent kan..? itu yang buat tak jd marah tu...

azzey said...

dah menambahkan t'jwb ye.....:)