Friday, August 6, 2010

PONTIANAK jibam jibam ♪♫♪♫♫♪

Share
Jangan biarkan hidup anda diselubungi misteriii.....
(so baik korang tgk video nih)



ngeee hohohoh~~




Kejadian 'MISTERI NUSANTARA' ini dikatakan dirakam pada tengah malam kemarin oleh seseorang dari Menara Maxis berdekatan. Lokasinya di KM42 Bukit Tinggi, menghala ke Kuantan ayookkk tak tawuuu.....


Video ni tengah popular kat pesbuk turut sama bersaing dengan kes biskut Famous Amos yg tengah hangat diperkatakan di situ sana sini. Tapi aku saje la malas nak wat review pasal beskut pemes tu sebab aku pon anak Johor ape...jadi kiranya macam terkecik ati jugak lah bila ada orang hina-hina negeri kelahiran kita kann... tapi tak pelah tuan punya badan tu pon dah sedar kesilapan dia dan dah pon mintak maap so di hari Jumaat yang mulia ni marilah kita maaf memaafkan peace!!


Ok berbalik kepada video Cek Pon Jibam Jibam kita nih, aku tak dapat nak pastikan kesahihan video ni kot original ke, cetak rompak ke, tiruan atau lakonan... Kalau lakonan memang aku suspek lar kat orang yang buat tu, rajin betol dia dok tercongok tetengah malam kat tepi highway nakot-nakotkan orang hehh tak kuasa mak nyah!


p/s: beskut tu pemes ekk? tapi nape aku tak tawu?? oh! sebab aku orang JOHOR ngee........

suka?

14comments: