Wednesday, August 18, 2010

"rajinnya anak dara ni......"


haloh halohhh rajin nyew...anak sapa la nih?? 
Citam tolong mak menjahit yer..? 
huhh! tolong menyibok ada ler...


mak marah la camane pon....
Citam buat muka toye jek


bergegar la bagai nak rak meja jahit tu 
takdek nya si Citam tu bak beralih,
degil sungguh!


makin syok adalah...
siap buleh tertido lg kat situ,
sabo jelah....


"wahai bonda ku, bersabarlah...ini adalah dugaan di bulan ramadhon semata-mata"  


p/s: sampai ke sudah Citam tidur kat situ, mak aku? redho jelah 

16 comments:

Lieya said...

Kompom citam suke dok atas mesin pasal mesin tu bergegar2 mcm dibuai2 gitu. Hahahaha lepas nie kene beli buai utk citam. Lepas tu mesti citam tak mengacau lagi.. ehehehhee

sYafIkJacK said...

dia pose , lth lah tuh , hehe

sweetsal said...

aha betui tu cik Lieya..akak sokong beli lah buai utk citam..mesti comei dia tidor situ...dkt mesin tu citam tak kacau takpe la...hehe comeinyer..

r-mean said...

citam nak blajar buat baju raya tuk dia la tuh..

meowwmania said...

Lieya,
ye la kot, pasal bergegar tu yg dia suka ahaks~

syaflkjack,
pose yang yang yok je tuu..

sweetsal,
belikan buai?? huhh makin mengade2 lah dier tuh

r-mean,
nak menyibok ajee...

Misz Pinkie Winkie said...

hahhha.
comel bangat.
bleh plak dia layan bunyi gegaran mesin jahit tue.
so sweet lah kamu citam

m4rilyn said...

dia nak teman nenek jahit baju la tu. takut nenek bosan layan sorang.

tak pun dia tgh bodek nenek jakitkan dia sepasang baju raya.

~cayang citam~

Ckin Kembaq said...

bagi si comel tu, tu urutan tradisional..kan?tu yang 'sedap' ja ..hehe

-telordibasuh- said...

citam ke tu anak dare?hehe

nur anis said...

sama la macam kucing2 saya dekat rumah..asal mak saya bentang kain nak potong, dorang pun sebok..bila kat mesin jahit pun, mesti ada yang sebok jugak..tapi mak kata, kucing tu peneman..^_^

Chika said...

Mm... Citam tunggu baju raya dia ker....?

anis said...

ntah2 dia suka bju tu x??
dia ingt nk jhtkn utk dia la 2..
bju rya dia...haha

pae's faezah said...

hehe leh plak die dok kt ujung 2 ngan muke slumber nyer ..
die nak baju raye gak kowt hehe

hentakbelipat said...

die nk baju raye gak kot

ItaJeff said...

Salam..selamat berpuasa..dah lama tak tinggalkan komen kat sini..minta maaf yer...emosi skit sjak nilla hilang, moodpun jd kucar kacir...
emmm...agaknya citampun nak belajar menjahit juga...hehehe

Nur said...

salam meoww
sebenarnya ci citam tuh tau
mesin tuh blh buat mesin urut..
bergegarrrr je.. tu yg syok
tak nak turun.. huhuhuhu