Saturday, August 21, 2010

Sedikit PERHATIAN Diperlukan DISINI

Share

cuba tengok muka budak tomel nih, ini time dia rajin nak tunggu aku balik kerja...dengar je kereta aku masuk dia lari keluar pastu dok tersadai kat tembok sambil buat muka paling comel la kononnn...



kenapa baik sangat?? haa...sebabnya nak ajak main kat laman, abang ngan kakak dia memasing dah beso dah malas nak main asik lah membute je kann jadinya budak mushuk ni tak ada la kawan muahahaha....padan muka aku kena layan dia hehh!




tapi tak larat sangat nak layan dia, dah petang kan bateri pon dah kong orang puasa la katakan (alasan!) so dukung la budak mushuk ni, pelok pelok, sayang sayang, timang timang pastu bawak masuk rumah...cakap kat Baby Mushuk, main kat dalam jer, bambam ngan mummy lagi beh! ngeee...... bam ngan Baby Mushuk pastu dia pegi kacau abang dia tidur, aku pon bukak langkah seribu pegi mandi, cabuuuuuttttttt.............



keluar bilik air tengok si Baby Mushuk dah tertidur hehe....cian dia tak ada orang layan. "Esok lah kita main yer...nanti sahur mummy makan banyak-banyak, mummy minum milo supaya badan jadi sihat dan kuat ti baru boleh memain ngan Baby Mushuk" 


p/s: terasa macam nak makan pai labu, ada sesape yang baik hati nak masakkan utk aku?? dapat pahala taw masakkan orang puasa ngeh ngeh ngeh~

suka?

10comments: