Thursday, August 12, 2010

Suasana Pertama Ramadhan

Macam ni lah suasana semalam pada hari pertama Ramadhan

|
|
|
|
|
|
|
|
V

Ibu Bulat

Merah

Citam

Puteh

 Kakak Baby

Baby Mushuk  & Momel


Baby Mushuk & Kakak Baby



Sepanjang hari membute, letih mengalahkan orang puasa. Orang bangun sahur dia pon sibok nak bersahur jugak tapi kang kul 7 dah mengunyah blackwood, sabo ajelah... Yang musykilnya lepas tu semua bantai membuta sampai ke tengahari, pastu elok je memasing bangun makan. Ooo...dorang puasa sekerat hari daa....huhh molek la tuu, kalau puasa penuh sampai petang pon lagi bagos. Jimaattt sikit blackwood muehehehe....


p/s: si baby Mushuk tidur, kejap menyelit kat abang dia, kejap menyelit kat kakak dia...huhh mengade betul!

9 comments:

AROL DSHW said...

kucing-kucing arol dalam sangkar pun same. asyik tidur jek. dorang sahur pukul 8.00 pagi, pukul 2.00 petang dah buka.

kucing arol baru lepas beranak semalam (1 Ramadan). :)

anis said...

hehe...comelnye diorg tdo..
cik tam pown bgun sahur...
bla org azan, dia 1st g bka...
tp tghari, senyp2 g curi mkn...
mcm org x taw...
hehe

e.t.t.y said...

biasalah tu. selagi tak bersahur sama sama, rumah tu macam nk runtuh...

m4rilyn said...

overkan diakucing nie. yeye je nak sahur...

eh,kem salam kat nany,celamat berpoca juga ucapkan kat nany n hubbie

Chika said...

montel-montelnye... pelok shedap ni....

Nur said...

salam..
hehehe... geram plak tgk kekucing tdo

mama dia pun tak sekuat tdo mcm tu kan.. agaknya lah kot..

meowwmania said...

AROL DHSW,
wahh dpt baby meow yer...bestnya!
brapa ekor? nnti update ler nak tgk gmbr ;)

anis,
tula pose yang-yang-yok :D

e.t.t.y,
bebudak ni bkan mengiau klau xpat mkn, dorang pakat panjat atas riba reramai huhuu

m4rilyn,
ok.
selamat berpuasa jugak pd miss marie, kata nani ;)

chika,
wat bantal pon sodap muahaha...

Nur,
eh! mana tawu? i mmg kuat tido hohoh...tido no 1 makan no 2 wee~

marina anakcikbob said...

gemok2nyeeeeee...
kasi makan apa ek?

meowwmania said...

marina anakcikbob,
gemok heh? huhuu

mcm2 makannya..blackwood, wet food, ikan kukus, ayam rebus, ikan bilis, durian, kek, pau kelapa dan pelbagai juadah lg ikut selere masing-masing hehee...