Thursday, August 12, 2010

Suasana Pertama Ramadhan

Share
Macam ni lah suasana semalam pada hari pertama Ramadhan

|
|
|
|
|
|
|
|
V

Ibu Bulat

Merah

Citam

Puteh

 Kakak Baby

Baby Mushuk  & Momel


Baby Mushuk & Kakak Baby



Sepanjang hari membute, letih mengalahkan orang puasa. Orang bangun sahur dia pon sibok nak bersahur jugak tapi kang kul 7 dah mengunyah blackwood, sabo ajelah... Yang musykilnya lepas tu semua bantai membuta sampai ke tengahari, pastu elok je memasing bangun makan. Ooo...dorang puasa sekerat hari daa....huhh molek la tuu, kalau puasa penuh sampai petang pon lagi bagos. Jimaattt sikit blackwood muehehehe....


p/s: si baby Mushuk tidur, kejap menyelit kat abang dia, kejap menyelit kat kakak dia...huhh mengade betul!

suka?

9comments: