Thursday, September 16, 2010

"Akan kurangkah kasih sayangnya pada ku...?"

Share

Gambar ini diambil pada 10 Sept 2010, 
dua hari sebelum Kakak Baby bersalin.


Walaupon tengah sarat dengan keadaan perutnya yang besar membulat dia tak kesah dihimpit-himpit oleh adiknya si Baby Mushuk.


Bila tengok si Baby Mushuk yang manja tak henggat dengan kakaknya, terpikir pulak macamana la nanti bila kakaknya dah ada baby sendiri, mesti dia dah tak layan baby Mushuk kan.....



Namun ramalan ku SALAH belaka.....

|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


curik-curik amik gmbr sementara si kecik dua ekor tu tengah menyembamkan muka ke pewot ibunya hehe...


Tak kurang kasih sayang Kakak Baby pada adiknya Si Baby Mushuk, walaupon terpaksa bersempit-sempit dalam kotak tu bersama anak-anaknya, Kakak Baby tetap menyambut baik kedatangan adiknya yang suka nak menyibok tu haihh......


p/s: anak Kakak Baby cuma dua ekor jer, sekor hitam dan sekor putih...jantina belum dipastikan lagi cuma yang pasti sekarang ni, dua-dua hekor tu ekor tontot yer...

suka?

12comments: