Thursday, September 16, 2010

"Akan kurangkah kasih sayangnya pada ku...?"


Gambar ini diambil pada 10 Sept 2010, 
dua hari sebelum Kakak Baby bersalin.


Walaupon tengah sarat dengan keadaan perutnya yang besar membulat dia tak kesah dihimpit-himpit oleh adiknya si Baby Mushuk.


Bila tengok si Baby Mushuk yang manja tak henggat dengan kakaknya, terpikir pulak macamana la nanti bila kakaknya dah ada baby sendiri, mesti dia dah tak layan baby Mushuk kan.....



Namun ramalan ku SALAH belaka.....

|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


curik-curik amik gmbr sementara si kecik dua ekor tu tengah menyembamkan muka ke pewot ibunya hehe...


Tak kurang kasih sayang Kakak Baby pada adiknya Si Baby Mushuk, walaupon terpaksa bersempit-sempit dalam kotak tu bersama anak-anaknya, Kakak Baby tetap menyambut baik kedatangan adiknya yang suka nak menyibok tu haihh......


p/s: anak Kakak Baby cuma dua ekor jer, sekor hitam dan sekor putih...jantina belum dipastikan lagi cuma yang pasti sekarang ni, dua-dua hekor tu ekor tontot yer...

12 comments:

Ms J said...

alah.. shukernye tengok baby nyempit dgn kakak die.^_^

ItaJeff said...

Hi MMania...selamat hari raya maaf zahir batin...skrg ni agaknya musim kucing beranak yer....kakpun baru je dpt 'cucus' hehe...
sweet jer tgk baby mushuk tido ngan kakak baby...

Chika said...

My gosh.... Baby mushuk OVER taw.... hehehe tapi bagus la dia.Blajar jaga anak sedara dari baby. Apa2 dah besar senang nak mintak tolong. Ekor tontot tu ikut sape ye Mummy? hehehe

m4rilyn said...

baiknya budak kurang kasih sayang nie

anis said...

hehe...sunggoh comel baby mushuk itu..
air dicincang x kan putus...
bek btul kak baby...
(^_^)'

meowwmania said...

Ms J,
baby Mushuk ngengade...

ItaJeff,
slmt hari raya kak, maaf zahir batin juge :)

wahh akk pon dpt cucus kew?? mesti tomey2 cucus akk, kucin akk comel2 belake :D

Chika,
harapnya camtulah boleh mntk tlg takut nnti dia byk tlg bergasak je ngan adiknya tu huhh

bab ekor tontot tu tak dpt nak dipastikan bapaknya huhuu

m4rilyn,
aah baik...tp kdg tu time baby mushuk lepas geram seram gak tgk dia mengejekan adiknya tuh ngeee....

anis,
sejak jadik ibu ni mmg teserlah sifat keibuannya :)

m4rilyn said...

chika: pasal tontot tu sensitip,nanny sedih. wakakakaka

tingat kes paktam yg suka main ngan kitties

De'din said...

selamat hari raya kak meow2 !
maaf zahir dan batin
lma x jenguk sini

Rashid said...

owhhh romantisnya.. hehe

Rashid said...

yup! kehidupan ini memang indah. Ada warna-warninya.. kitalah yang perlu melihat dan mewarnainya agar cahayanya sentiasa berikan kita keceriaan ..

Annisa Zolkifli said...

lepas tgk vid ni kan, terus google Ramalanku Benar Belaka...dgr smpi la la ni...:) sedap pulak lagu tu bile dgr balik...nget~

m.q said...

hehehehe...baby bucuk tak maluuu laaa