Monday, September 27, 2010

Cerita Gengster Yang Lagi Sekor

Sila play video di bawah untuk mengetahui cerita yang sebenar.....


Teteh tempang


Ini lah cerita pasal si Puteh, hitam kat bontot yang haritu pon belum hilang lagi dah cerita lain pulak yang timbul. Balik-balik je tengok dah jadik tempang budak sekor nih, lepas satu satu taw...tak pasti apa penyebabnya tapi aku rasa si Teteh ni terjatuh dari tempat tinggi sebab dia memang suka sangat memanjat-manjat.

"korang ni memang tak serik-serik tau! bila dah berlobang badan tu dah jadik tempang gini barulah puas hati agaknya....dah cukup gengster lah kononnya haihhh...."


Kat rumah ni kan ada 3 hekor anak jantan, si jantan dua ekor Merah dan Puteh adalah gengster jalanan sebab selalu berjalan-jalan carik pasal, yang lagi sekor si Momel gengster jugak tapi gengster kat rumah jer ngan si Citam. Mujurlah cuma 3 ekor jer jantan, itu pon dah cukup mencabar nak menjaga dorang nih hadoii...


p/s: doktor kata tak patah cuma terseliuh je, tunggu lagi seminggu dua kalau tak elok jugak kakinya tu kena bawak jumpa vet semula

11 comments:

Cik Awynn said...

hahaha.. nak dekat 10x play video tu.. sehat nye puteh.. gitu lah anak jantan.. selagi tak bengkok kaki nyaa... bukan anak jantan lah tuu.. *sangat lah berat sebelah dengan meow2 yg lain*

nur anis said...

geram-geram kat dorang pun , bila x ada mesti rndu kan..

m.q said...

buat mommy risau saja korg ni
hihihi

m4rilyn said...

sabo je la Mummy,anak jantan mmg la cam nie.

anak i hilang kuku aritu.

Cik Siti said...

huhu..same la ngn jebon2 sy kt kpg nun..klu jln tak tjengket2,bdn tak calar sana sini, bkn jantan namanya...tau plk tu nk balik umh bl jd mcm tu...bl kn marah dia bt muka kesian..haishhh....

sweetsal said...

kesian nye teteh, mesti jatuh tu sampai tempang..nak sembuh amik masa jugak kan..

Misz Pinkie Winkie said...

alahai kesiannya teteh.
terseliuh tue....2 minggu lagie insyallah elok.
dia demam tak?..kalo terseliuh kekadang tak sihat sangat.

lupie said...

Kesian ... harap2 cepat sembuh ya ... sayang si puteh!

Chika said...

Ala kesiannye dia terhenjut2.. Buas sgt jadi macam ni la. Cian mummy awak susah hati taw...

Tapi kan, Anak betina kite pun perangai macam ni jugak. Suka sgt buat aksi stuntman. Mentang2 la dia ada 9 nyawa...

Sabar je la mummynye... Anak2 ni mmg suka menduga kesabaran dan tahap kasih sayang kite. Harap2 la ia cepat baik.

etty said...

sapu je minyak gamat. okaylah tu nanti. budak nakal selalu kena babap je aunty.

izzabelle said...

alololo....tomei2!!
rindunya kucing kt umah.....;(

bley kawan ngn kucin kite, buntam.same nakal nye jgk..

jmput2 la singgah..
http://izz-a-belle.blogspot.com/2010/07/salam-perkenalan.html