Monday, September 27, 2010

Cerita Gengster Yang Lagi Sekor

Share
Sila play video di bawah untuk mengetahui cerita yang sebenar.....


video
Teteh tempang


Ini lah cerita pasal si Puteh, hitam kat bontot yang haritu pon belum hilang lagi dah cerita lain pulak yang timbul. Balik-balik je tengok dah jadik tempang budak sekor nih, lepas satu satu taw...tak pasti apa penyebabnya tapi aku rasa si Teteh ni terjatuh dari tempat tinggi sebab dia memang suka sangat memanjat-manjat.

"korang ni memang tak serik-serik tau! bila dah berlobang badan tu dah jadik tempang gini barulah puas hati agaknya....dah cukup gengster lah kononnya haihhh...."


Kat rumah ni kan ada 3 hekor anak jantan, si jantan dua ekor Merah dan Puteh adalah gengster jalanan sebab selalu berjalan-jalan carik pasal, yang lagi sekor si Momel gengster jugak tapi gengster kat rumah jer ngan si Citam. Mujurlah cuma 3 ekor jer jantan, itu pon dah cukup mencabar nak menjaga dorang nih hadoii...


p/s: doktor kata tak patah cuma terseliuh je, tunggu lagi seminggu dua kalau tak elok jugak kakinya tu kena bawak jumpa vet semula

suka?

11comments: