Monday, September 6, 2010

Dua Buah Awards Yang Sudah Diselaputi Debu

First and foremost, saya nak mintak ampun beribu-ribu ampun sembah patik harap di ampun kepada blogger Kazen Site sebab dah berabad beliau memberi saya award ini tetapi baru sekarang dapat saya publish entri penghargaan ini kepada beliau. Alasannya....Baby Mushuk sangat nakal, saya tak menang tangan nak melayan dia huhuu...ok itu memang ALASAN semata! Yang penting sekarang ni saya mintak maap banyak-banyak kat beliau dan semoga di hari baik bulan baik ini beliau akan memaafkan saya ngeh ngeh....

Saya teramat suka bila dapat award ni sebab award ni takdek sesi soal jawab, temuramah, teka-teki mahupon berjual beli pantun hehe...best kan?? best sangat sangat!! Cuma perlu tagkan kepada 15 blogger lain yeay!!


First Award


Saya lah pemenang, tiada pengalah huhuu...


Berikut adalah 15 blogger yang bakal membawa pulang Award ini :-

  1.  Cik Marie a.k.a Marilyn
  2.  Miss Chika
  3.  Misz Pinkie Winkie
  4.  M.Q
  5.  Hami Assraf
  6.  Princessayang
  7.  Starzieti
  8.  Bingka
  9.  Saya a.k.a Oby
  10.  Etty
  11.  Sharz
  12.  Sabrina
  13.  Lieya
  14.  Sweetsal
  15.  Anisquidward




Second Award

Lovable Bloggers Award!


Awards yang kedua pula adalah dari blogger Nur. Sebenarnya award ini sepatutnya diberi kepada 5 atau 6 orang blogger tapi Nur yang baik hati telah memberi kepada semua blogger yang rajin menyinggah ke blog miliknya. Saya rajin kan Nur, jadi otomatiknya saya dapat lah yerk ngeh3... Award yang kedua ni pon sangat best sebab serupa ngan award pertama tiada balasan yang perlu untuk melayakkan penerimaan award ini hooreyy!!

Penerima award yang kedua ini pula saya berikan kepada mereka-mereka yang tersebut di atas (hahaha...senang je keje aku kan) Ok guys selamat menerima award masing-masing yerk


p/s: korang yang bakal menerima awards ni jgn biarkan berdebu macam aku yerk...yg baik jadikkan tauladan yang buruk jadikkan sempadan huhuu...

15 comments:

Lan Bingka said...

thanks mummy meoww..;p
beraya kt mana nanti?

sweetsal said...

tkasih la bagi award tu...nak amik dan tempek award yg kedua tu, boleh ke?..yg pertama tu dh pernah dpt..hehe

meowwmania said...

Lan Bingka,
same-same..

beraye kat joho jer, jemput la dtg beraye umah hehe

sweetsal,
boleh...silalah amik :)

m4rilyn said...

nak kne ade speech panjang lebo ke? hehe

tengsss

saya said...

uyoo..menang..menang.. eh, ni kira menang ke apa ha? menang kan? dpat hadiah kan? yahuu.. mana hadiahnya. hwuahhahahaha.... hadiahnya percutian 2hari 2 malam dengan baby musyuk pon saya terimaaaaaa...

meowwmania said...

m4rilyn,
sepatah dua kate je, jgn lebey2 haha..

saya,
awards tu la hadiahnye...silalah amik yer

tak brani la nak bg baby mushuk kat kamu, dibuat main nezha je nnti hehe

Misz Pinkie Winkie said...

yeyeh..dapat award..
tapie angpow raya tak dapat ker?
uwaaaa..nak angpow..nak angpow.
nie kes " bagi betis nak peha"

starzieti said...

tengs..:D

saya said...

meoww.. naktanya sikit. if sembor frontliner kat cats tu selang berapa hari ha?? hari2 ke apa? risau la suspen sebab ada kucing tular tu dah ala2 membawa anasir kutu ke rumah. saya takot.. nasihat2 pleaseeeeeeeeeeeeeeeee..camne nak buat ni??? uwaaaaa...

saya said...

eh..lupa.. leave your comment in my email.. aleeya0101@yahoo.com. uwaaaaa....

ettymelladikboy said...

ala aunty ni...shusha shushah je. hehe....tq...

meowwmania said...

misz pinkie,
nak angpau kena mintak ngan ah kaw hehe...

isk apa ni ckp psal betis pasal peha, seksi taw...

starzieti,
ur welkem

saya,
ok dah reply ;)

etty,
tak shusha ponnn....

hamzah ian said...

fuhyooo.. award...

m.q said...

bestnya dpt award
thx....:)

Chika said...

Thanks Meowwmania...

1st time I dapat award tau. Tak terucap dengan kata2... Tapi kan, kalau tak cukup 15 orang boleh tak? Maklum la, saya budak baru belajar. Belum 6 bulan dah leh dapat award. Gempak seh... nak kene citer kat mami ni. Nasib baik tak yah beli dress baru. Im so excited okay... huhuhuh

and again, thank you meowwmania...