Saturday, September 25, 2010

"Eh! macam disusun-susun pulak yerk...."

Cuba korang tengok gambar kat bawah ni, memasing tidurnya macam disusun-susun pulak. Yang hitam dengan hitam yang putih dengan putih....elok sgt la tuh! Ini membuktikan si kenit dua hekor tu tak rabun warna reti pulak nak ikut kategori masing-masing yerk hehe....


memasing pakat tidur kat luar nih, 
tak cukup besar gamaknya kotak tu,
nanti mummy rembat kotak kat opis lagi yerk ngeh3....

si kenit putih dengan ibunya,

si kenit itam pulak dengan kakaknya...

tidur berdengkur fourgether-gether, kroh krohhh......


p/s: korang percaya tak, aku kan boleh tahan 20 minit dok menonggeng mengendap bebudak dua hekor nih..tak jemu-jemu rasanya menatap wajah mereka...oh ye! mata dua-dua kenit ni dah terbukak yer alolo....comelnya!!

10 comments:

ItaJeff said...

chumellllll...
kalau mmania tahan 20 minit, akak sampai sejampun leh tahan duduk menonggeng tgk budak2 baru kat rumah ni..hhehehe

sweetsal said...

tak sabar nak tengok sikenit buka mata luas2, mesti comei giler ni, hehe

meowwmania said...

ItaJeff,
hehe...jom kak kite sesama menonggeng mengadap bebudak tuh ;)

sweetsal,
mmg tak sabar tp dlm masa yg sama gak tanak dorang cpt besar bior la cinonet camtu lelame hehe..

e.t.t.y said...

aunty, plz kiss them for me...rindu nk bau kitten..

Imran said...

cutenya dorang

m4rilyn said...

cucus i pun dah leh jalan.

to confirm,beza ngan cucu tontot cik MM 3 minggu je

Cik Awynn said...

sibuk je kan si BABY MUSHUK tu.. menyempitkan ruang je. sampai terkeluar2 dr kotak. ish2.. belum lg PUTEH join 4 kaki.. lagi haru biru

Chika said...

Hahahaha... kalau ngadap yang macam ni, sejam pun tak perasan kan... Ralit je...

Baby Mushuk tu kakak ke aunty dorang? Confuse nih... ngeh ngeh ngeh

meowwmania said...

e.t.t.y,
hari2 kena tium hehe..

Imran,
benar kata-kata anda ituh :)

m4rilyn,
suka nak sebut bab2 ekor taw huhh

Cik Awynn,
beliau mmg penyebok, si Puteh tanak geng ngan dorang nih huhu

Chika,
ha'ah ekk patutnya aunty kan, tp kecik sgt nak jadik aunty jadik kakak jelah boley?? hehe

marina anakcikbob said...

meowwmania!!
aritu mintak yg putih tu xkasi kan..
nak mak die pulak!
mak die santekk..