Saturday, September 25, 2010

"Eh! macam disusun-susun pulak yerk...."

Share
Cuba korang tengok gambar kat bawah ni, memasing tidurnya macam disusun-susun pulak. Yang hitam dengan hitam yang putih dengan putih....elok sgt la tuh! Ini membuktikan si kenit dua hekor tu tak rabun warna reti pulak nak ikut kategori masing-masing yerk hehe....


memasing pakat tidur kat luar nih, 
tak cukup besar gamaknya kotak tu,
nanti mummy rembat kotak kat opis lagi yerk ngeh3....

si kenit putih dengan ibunya,

si kenit itam pulak dengan kakaknya...

tidur berdengkur fourgether-gether, kroh krohhh......


p/s: korang percaya tak, aku kan boleh tahan 20 minit dok menonggeng mengendap bebudak dua hekor nih..tak jemu-jemu rasanya menatap wajah mereka...oh ye! mata dua-dua kenit ni dah terbukak yer alolo....comelnya!!

suka?

10comments: