Wednesday, September 22, 2010

Gelagat Seorang KAKAK MITHALI Membobok Adik-Adiknya

Share
Eh! seorang ke seekor? ah bedal lah muehehehe... macam ni lah keadaan si Baby Mushuk meneman tidur adik-adiknya yang sudah kekenyangan menyusu. Memang boleh dipuji perangai budak sorang ni, sangat setia menjaga dan menggromming adik-adiknya. Tak sangka pulak disebalik sikap terjal dan nakal rupa-rupanya Baby Mushuk berpotensi menjadi seorang Kakak Mithali, wah gitew.....


haloh halohh....baiknya anak mummy yang sorang ni,
jaga adik yer sayang....
sampai terjulur kepala...
 
punyalah lasak tidur, berpusing-pusing kat dalam kotak tuh

apa la nasib adik-adik kamu kat dalam tu ngeeee.....
ala budak kenit dua ekor tu pon sama naik jer....kalau tidur tak berpusing 360 darjah celcius memang tak sah huhuu......
berpusing macamana pon mesti bersatu semula, 
comey comey...
alolo so suwiiitttttt..........


p/s: Kakak Baby selalu mengintai keadaan Baby Mushuk dan anak-anaknya dari luar kotak, cuak jugak agaknya tu hehe...

suka?

20comments: