Wednesday, September 22, 2010

Gelagat Seorang KAKAK MITHALI Membobok Adik-Adiknya

Eh! seorang ke seekor? ah bedal lah muehehehe... macam ni lah keadaan si Baby Mushuk meneman tidur adik-adiknya yang sudah kekenyangan menyusu. Memang boleh dipuji perangai budak sorang ni, sangat setia menjaga dan menggromming adik-adiknya. Tak sangka pulak disebalik sikap terjal dan nakal rupa-rupanya Baby Mushuk berpotensi menjadi seorang Kakak Mithali, wah gitew.....


haloh halohh....baiknya anak mummy yang sorang ni,
jaga adik yer sayang....
sampai terjulur kepala...
 
punyalah lasak tidur, berpusing-pusing kat dalam kotak tuh

apa la nasib adik-adik kamu kat dalam tu ngeeee.....
ala budak kenit dua ekor tu pon sama naik jer....kalau tidur tak berpusing 360 darjah celcius memang tak sah huhuu......
berpusing macamana pon mesti bersatu semula, 
comey comey...
alolo so suwiiitttttt..........


p/s: Kakak Baby selalu mengintai keadaan Baby Mushuk dan anak-anaknya dari luar kotak, cuak jugak agaknya tu hehe...

20 comments:

sweetsal said...

tak terpenyet ke anak2 baby tu..baby mushuk tu lasak bebenor..geram tgk baby putih tu...hehe

ettymelladikboy said...

kakak???

homaigod. ku fikirkan abang..

Lan Bingka said...

hmm..setiap masa diorang diskodeng..

Chika said...

Mak dorang ni mane? hehehe sib baik babysitter ada.... hmmmm

Baby Mushuk, Syabbas bette

Nur Misnan said...

salam.. tomeynya dia tdo
geramnya. boleh pinjam tak?

nur anis said...

comelnya baby kucing yg putih tu,..nampak suci je..

anis said...

alolo comeynyer baby mushuk...
nakal2 dia pown pndai jga baby...

baby putih tu byk boolat ma...hehe

marina anakcikbob said...

wahhhh...yeke kakak...
ingat mak diorang tadi,,
err.. nak yang putih tu bole?

Nour Eyza said...

ermmm...baiknya diaaa..eeiii..
nak tepuk2 punggung..huuuu

m4rilyn said...

speku: nie cam anak dia je :)

m.q said...

sweet la diorg ni
sgt2 sweet..

ItaJeff said...

mmg sweeeetttt sgt2....sukaaaa :)

Lieya said...

Kekekekekeke.. mcm2 gaye ade tido si musyuk tu. Tp bagusss dia menjaga adik2 dia sampai tertido2 gitu. ke si musyuk nie praktissss mau jadi mummy gak... heeeeeee

meowwmania said...

sweetsal,
tak kot sbb adik-adiknya tu pon leh tahan lasak jugak hehe..

etty,
ish mak etty ni, baby mushuk tu girl lar...

Lan Bingka,
ibunya risau, tu yg diskodeng selalu huhuu

Chika,
ibunya ada mengendap dr luar kotak, dia dok perati dr jauh hehe

Nur misnan,
nak pinjam ala...mana buleh tu tucin kitew taw huhu

nur anis,
suci ekk? tp dah teserlah keterjalan beliau tuh

anis,
sesungguhnya mmg beliau bolat huhu

marina anakcikbob,
ibunya adalah si Kakak Baby.
TAK BOLEH! huhu

Nour Eyza,
nnti kite tepukkan hehe

m4rilyn,
cik marie! haipppp!!

m.q,
mmg sweet sgt tp bile tium bau bushuk hahahah

ItaJeff,
sy pong suke hehee....

fini mahadami said...

Sweet to the max!!!
Comelnya kitties tu!!

saya said...

maunya tak cuak..sayang, sayang.. tetiba dilepuknya. hehhehe.. sayang semua lah!

meowwmania said...

fini mahadami,
suwitt kan hehe...

saya,
haa betul3..mmg dah kena lepuk pon adiknya tu hohoh

Misz Pinkie Winkie said...

hhahhah.
comel2..bukan main lagie dia tido.
ntah2 dia tido ikot mummy tak?
opssss!

Cik Siti said...

jarang jumpe kucing camni...baby musyuk da best lah...kitty putih tu geramnye...montel plk tu...

Kazen said...

siyes r comel tul yg putih tue..kalu ku dpt akn ku peluk tido jugk haha