Saturday, September 25, 2010

Ini Kisah Si Merah Budak Gendang Gendut Tali Kecapi Kenyang Perut Suka Hati (hamboihhh tajuk tak henggat)

Share
Ni anak jantan lagi sekor, keje lain takdek asik la nak bergasak sampai berlubang-lubang badan tuh! kang berlubang kat leher, sekejap kang kat kaki, jap lagi kat kepala, baik kat kepala kat ekor pulak haihh tak jugak serik-serik, asik keje tutup lobang gali lobang ajelah hehh!

"haa...apesal baik sangat dok kat rumah nih, apsal tak keluar beradu tenaga ngan kucing jantan sana?? pegi la keluar....tak payah nak jaga kuih raya tu, takdek orang nak amik pon... Camnilah bila dah sakit, pandai pulak duduk diam kat rumah yerk..."

"mana yang sakit tu, meh sini tunjuk kat mummy...."

"haa...kan dah berlubang tangan tu, itulah degil sangattt"

"buat la muka kesian camtu, tak eran ponnn.....
meh sini taruk ubat!"

"tuku tangkal balik pintu, budak gendut nakal memang bergitu"...
huahua...mari kita ketawakan dia reramai

 
p/s: si Merah ni buah hati abah, asal balik keje je nama Yaya lah yang selalu disebut dulu dan beliau jugalah yang rajin merawat luka budak gendut ni sampai sembuh, elehhhh.....tak jeles ponggggg

suka?

8comments: