Sunday, September 5, 2010

Just Another SAD Cat With The Same SAD Story

Share
"citam....watpe tu sayang, tidur kee...."
"bangun bangun...asik tido jer, meh sini bangun mamam meh..."
"bangun lar, mummy tahu kamu dah bangun,
mummy nampak telinga kamu gerak-gerak tuu"
Citam "mummy tak yah amik gambar saya, pegi je amik gambar budak busok tu banyak-banyak...saya nak majok


p/s: Baby Mushuk memang tak boleh dtg dekat kat Citam, kalau dtg dekat je mulalah dihissing hissingnya...kdg tu dicakar lagi. Citam memang tak pernah berkenan ngan Baby Mushuk, bahkan dengan Kakak Baby dan Momel...mungkin sebab dia tahu kot budak bertiga tu bukan adik beradik dia. Puas aku cakap kat Citam, "kawan la sama-sama, jangan gaduh-gaduh mummy kan sayang semua ok? ok? ok??" tapi...hampeh tak dilayannya haihhh......

suka?

5comments: