Sunday, September 5, 2010

Just Another SAD Cat With The Same SAD Story

"citam....watpe tu sayang, tidur kee...."
"bangun bangun...asik tido jer, meh sini bangun mamam meh..."
"bangun lar, mummy tahu kamu dah bangun,
mummy nampak telinga kamu gerak-gerak tuu"
Citam "mummy tak yah amik gambar saya, pegi je amik gambar budak busok tu banyak-banyak...saya nak majok


p/s: Baby Mushuk memang tak boleh dtg dekat kat Citam, kalau dtg dekat je mulalah dihissing hissingnya...kdg tu dicakar lagi. Citam memang tak pernah berkenan ngan Baby Mushuk, bahkan dengan Kakak Baby dan Momel...mungkin sebab dia tahu kot budak bertiga tu bukan adik beradik dia. Puas aku cakap kat Citam, "kawan la sama-sama, jangan gaduh-gaduh mummy kan sayang semua ok? ok? ok??" tapi...hampeh tak dilayannya haihhh......

5 comments:

starzieti said...

alolo, majox plak citam..mummy die kasi la adiah kat citam..nt die x majox da..hehe

m4rilyn said...

alola Citam sayang..jangan la cam ni. x elok menyendiri taw.

baby Mushuk,Kakak Baby n Momel smua sayang Citam sbb tu dorang p dekat Citam.
kan Mummy?

meowwmania said...

starzieti,
Citam majuk sbb baby mushuk lg glemer dr dier hehe..

m4rilyn,
aunty marie pon cyg Citam kan..nnti aunty marie blk kg kem salam kat Misty yer hikhik..

Chika said...

Ha!!! tu dia. dia tarik muka 14 dah... dengan terkangkang tak ingat, merajuk ke tuh? hehehehe
Jangan la Citam merajuk. Citam and Chika.. sepadan kan? leh geng kan? tamo la masyam2...

Papa Hero said...

yang ni plak sebijik macam si baby ibu si anak2 bulus tu