Wednesday, September 1, 2010

"Kamu memang sengaja nak buat aku naik hantu kann!!??"

Share
Geram sangat sangat!  Dah hilang sabar dengan budak mushuk nih, memang jenis tak makan saman!  Sebab biasa bagi makan blackwood je kan huhh!  Dia tak boleh langsung tengok kakak dia senang tau!  Si kakak baby tu penat dok menyorok kat ceruk ceruk rumah tapi budak mushuk ni jumpa saje haihh...


haa korang tengok la sendiri, jumpa aje....
kalau dah jumpa tu bukannya reti nak duduk diam-diam! 
di cuit-cuit, di jilat-jilat, di geget-geget org tu
sian kat Kakak Baby tapi Kakak Baby cool aje, 
dia saje wat pejam mata maleh nak layan adiknya ituh
"baby mushuk, jangan la kacau kakak tu...
sian kakak nak tido lah"
isk budak nih degil betul! tengok la tu....makin tinggi dia panjat badan orang tu hishh
tak puas hati lagi...dah dihempap digeget lagi isk isk...
"haa puas la hati tu! kakak dia dah bangun.."


p/s: aku ni cakap aje naik hantu tapi kalau hantu tu ada depan mata betol-betol tak kuasa ah aku nak naik dia, lariikkkkkk.......

suka?

21comments: