Friday, September 24, 2010

Laporan Khas 'Si PUTEH'

Assalammualaikum w.b.t


Moshi moshi...apa khabar semua?  Ni haa nak khabor pasal budak sekor nih, ada la yang berkenan sangat kat budak ni siap tinggalkan ucapan hari raya khas untuk budak Puteh ni sorang kat Shoutbox. Kepada peminat fanatik si Puteh ituh, sila tatap puas-puas gambar di bawah ini :

|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

haa...amacam handsome tak mamat sekor ni,
dgn taik mata dan taik hidung yg melekat itu hehh!


nampak tak kat bahagian bawah badan membawak ke ekor si Teteh ni hitam-hitam, haa...itulah dia budak degil yang tak reti nak duduk diam kat rumah asiklah merayap, meleset ntah kat mana-mana. Balik-balik bawak bontot yang sudah hitam berkilat lagi melekat!  ntah kat mana dicelupkan bontotnya tu geram betul! memang susah nak hilangkan kesan kotoran tu sebab kesan hitam itu sebenarnya adalah minyak hitam yer...


bila badan dah kotor gitu reti pulak nak balik, mengadu la nak suruh orang bersihkan badan dia tu! sabo jelah...seb baik la sayang tapi kena pinyat tinge sket la, bebel-bebel sket bagi dia faham, dah buat salah tu orang buat apa pon diam ajelah...pandai betul belakon!  geram sangat!!


Sekian saja laporan untuk Si Puteh handsome boy yang dah tak handsome, harap maklong!!

14 comments:

m4rilyn said...

nama dah boy. mmg tu la gayanya.

cam Misty,ade skali tu balik rumah comot yg amat..so mama ku pakat ngan adik ku mandikan dia pakse rela. padan muka.

Chika said...

Maklong sape lak ni... hehehe

Uteh nye. Berjalan kemane sampai itam ni? Lain kali kuar pakai suar, baru tak kene yg itam2 tu... kang citam jeles lak ngan kaler baru kamu tu...heehe

azzey said...

meowmania: si puteh yg chumel ek.....

sweetsal said...

alahai Siputeh..suka merayau2..kesian mamanya nak mencuci tu, lama2 ok la tu...hehe

Misz Pinkie Winkie said...

hhehhe.
saya suka pada harap maklong tue.
alolo si puteh...muker mintak dimandikan tue..
jap yerk..tunggu mummy dating pastue puteh akan dimandikan.
tunggu tau

lupie said...

Minyak Hitam???
Meow Rempit????
Heheheheh

Sayang Si Puteh handsome boy!

ItaJeff said...

wah!..adventurous sungguh si puteh ni kan...hehehe

m.q said...

ahahah...comot pun tetap hensem tau

Papa Hero said...

SI PUTIH NI ADA BAKA SIAM..SWEET SGT MUKA DIA

meowwmania said...

m4rilyn,
haihhh...tulah anak jantan

chika,
hahahah....nak pakaikan beliau seluar tu dah satu hal la pulak nnti

azzey,
Pembetulan: Si Puteh yg comot hohoh

sweetsal,
dah kena piyat tinge pon tak serik2 lg, geram btl!

misz pinkie,
gitu la ropenya kalau dah buat salah, geram jer..

lupie,
meow rempit?? hahahahah...

ItaJeff,
adventurous la sgtttt

m.q,
hensem gak kew huhu..

Papa Hero,
ha'ah bapaknya kucing siam ;)

Cik Awynn said...

haloh halohhhhhh.... selekeh nye diaaaaa.... tp tetap hero di hati Cik Awynn. kih3. weeeewiiittt... kirim salam peluk cium kat PUTEH cemomot *COMOT* tuuuu...

De'din said...

datang tgk puteh yg comot :)

meowwmania said...

Cik Awynn,
si Puteh said tengkiu n i love u kat cik awynn ;)

De'din,
masih sudi dtg melawat :)

Au and Target said...

What a little cutie!