Saturday, September 18, 2010

:: LoVe Is In ThE AiR ::



Love is in the air....sepatutnya itulah yang terjadi bila si Jantan bertemu dengan si Betina tapi lain halnya dengan budak dua hekor nih, si Momel dan si Citam tak pernah aman kalau bertentang mata, asik nak bercakaran saje haihh.......


p/s: sejak ada budak baby dua ekor tu si Baby Mushuk yang lebih banyak habiskan masa meneman adik-adiknya dari si Kakak Baby cane tuu.....

10 comments:

m4rilyn said...

ayat2 cinta antara momel n citam tu.

marina anakcikbob said...

banyaknya kucen kat umah die..
mintak 1 bole x?

sweetsal said...

biasa la tu sijantan bertemu sibetina..baby mushuk setianye dia jaga adik2nya...hehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

jantan kecik memang gatal

meowwmania said...

m4rilyn,
cik marie i LIKE!

marina anakcikbob,
ushhh mane leh...carik r kucin sndirik huhuu

sweetsal,
yela syg sgt baby mushuk ngan adiknya tuh

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o,
dia bukan gatal dia nak bergasak tuh

Ms J said...

kembang-kembang eko si citam.. akekeke..

Nur Misnan said...

salam Meoww..
lama tak singgah sini
meriah ya beraya tahun ni.. =)

Chika said...

Alalalala... nasib baik ada tiang tu. Kakak Baby tak suke btol ngan momel eh...

meowwmania said...

Ms J,
warning tuh..

Nur Misnan,
raye biase je camtu lah hehe...
nape blog xleh masuk ekk?

Chika,
miss chika itu Momel ngan Citam lar huhuu..

Papa Hero said...

menjeling menjeling dan bertentang...mata kita sama memandang...( s.m salim dgn cik siti )