Tuesday, September 21, 2010

My SwEETie Pie

video


You're my Honeybunch, 
Sugarplum Pumpy-umpy-umpkin, 
You're my Sweetie Pie,
You're my Cuppycake, 
Gumdrop Snoogums-Boogums, 
You're the Apple of my Eye...

And I love you so and I want you to know...
That I'll always be right here
And I love to sing sweet songs to you
Because you are so dear.....


 
p/s: mummy sayang korang sangat sangat!! rasa macam nak geget-geget sebab teramatlah sayangnya, bukan budak-budak kenit ni aje...bebudak jebon yang dah beso beso gedabak tu pon sayang jugak. Sayang sangat sangat dan sangat sangat sayang, tahu!! 

:: mintak tolong sesiapa bagitau kat budak-budak jebon yang tersebut di atas supaya mereka mendengar kata dan tidak nakal lagi, mintak tolong yer....sekian, terima kasut huhh!

10 comments:

m4rilyn said...

so sweettttt

tingat kat paktam si Heri lak.suka layan adik2

Chika said...

Cair hati ini melihat mereka berempat ni. Adorable. Bravo Meowwmania...

ItaJeff said...

shooooo shuweeetttt...
teringat dulu2 slalu nyanyikan lagukan kat anak2 akak..:)

sweetsal said...

hihi..tomei2 baby dia..baby2 tu tak silap ke gi nyusu kt baby mushuk..baby mushuk ke tu..hehe

m.q said...

cumel cumel
i like..

Gadis✿ said...

hehehe lagu ni comel

p/s; slmt hr raya...maaf zahir batin

^^

meowwmania said...

m4rilyn,
sweet kan hehe..pak tam pon sweet ;)

chika,
gracias chika, gracias muehehe..

ItaJeff,
wah kak ita nyanyi lagu ni yerk, mesti comel hehe

sweetsal,
kdg tu disondong jugak kakaknya hahah

m.q,
hehe..tengs :)

Gadis,
slmt hari raya jugak :D

saya said...

dear jebons.. sila la nakal lagi bagi mama kamu pening kepala pusing2. hahahhaha.. peace!

Misz Pinkie Winkie said...

sekian, terima kasut.
hhahhahhha...tak bleh blah ayat.
4 kali baca.
huhuhuhu.

pelok ciom tuk mereka semua yerk.

meowwmania said...

saya,
huhh tak membantu langsung! grrr...

misz pinkie,
thehehe...
wokeh akan ku pelok cium mereka semua ;)