Tuesday, September 21, 2010

My SwEETie Pie

Share
video


You're my Honeybunch, 
Sugarplum Pumpy-umpy-umpkin, 
You're my Sweetie Pie,
You're my Cuppycake, 
Gumdrop Snoogums-Boogums, 
You're the Apple of my Eye...

And I love you so and I want you to know...
That I'll always be right here
And I love to sing sweet songs to you
Because you are so dear.....


 
p/s: mummy sayang korang sangat sangat!! rasa macam nak geget-geget sebab teramatlah sayangnya, bukan budak-budak kenit ni aje...bebudak jebon yang dah beso beso gedabak tu pon sayang jugak. Sayang sangat sangat dan sangat sangat sayang, tahu!! 

:: mintak tolong sesiapa bagitau kat budak-budak jebon yang tersebut di atas supaya mereka mendengar kata dan tidak nakal lagi, mintak tolong yer....sekian, terima kasut huhh!

suka?

10comments: